Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

"Οι προσωπικοί μου συκοφάντες έπιασαν πάλι δουλειά" λέει ο Κοντός

Ο βουλευτής Ξάνθης της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης έκανε  δήλωση με αφορμή την αναμόχλευση της υπόθεσης του Βατοπεδίου

        ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ;

 
Ο βουλευτής Ξάνθης της Νέας Δημοκρατίας και πρ. υπουργός, Αλέξανδρος Κοντός, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Οι προσωπικοί μου συκοφάντες έπιασαν πάλι δουλειά.

Λίγα μόνο εικοσιτετράωρα μετά τη συνέντευξή μου στον ΣΚΑΙ, στη διάρκεια της οποίας κατήγγειλα ευθέως την κυβέρνηση Παπανδρέου για πολιτική σκευωρία στο «δήθεν σκάνδαλο» του Βατοπεδίου, άρχισαν και πάλι να ρίχνουν λάσπη στον ανεμιστήρα εναντίον μου.

Άδικος κόπος, οι αοριστολογίες και τα ασύστολα ψεύδη, που εκτοξεύουν εναντίον μου δεν πείθουν και ακόμη περισσότερο προσωπικά δε με πτοούν.

Έχω ήδη κινήσει τις διαδικασίες για να κληθούν να λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη οι συκοφάντες μου, οι οποίοι έως τότε χρήσιμο θα ήταν να μην επιβαρύνουν περαιτέρω τη θέση τους ».
 
.