Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Πολιτικό εκβιασμός από εμπλεκόμενους στο σκάνδαλο των ενσήμων του ΙΚΑ καταγγέλει ο Ξυνίδης


Εξέδωσε δελτίο Τύπου  σε προσωπικό τόνο, όπου αναφέρεται ακόμα και σε συνδικαλιστικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ που του ασκούν κριτική

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ


Το τελευταίο διάστημα παρουσιάζεται το φαινόμενο νυν και πρώην συνδικαλιστικά στελέχη σε δημόσιες τοποθετήσεις τους να ασκούν κριτική περί των επιδόσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης και προσωπικά των δικών μου, στις δε κατ’ ιδίαν συζητήσεις τους να καταφέρονται ανοιχτά κατά του προσώπου μου και της ανυπαρξίας μου στα καθημερινά προβλήματα του τόπου. Η κριτική από τον κάθε συμπολίτη μου είναι θεμιτή όσο κι αν είναι σκληρή ή ακόμη και άδικη. Σε σχέση όμως με τα συγκεκριμένα συνδικαλιστικά στελέχη οφείλω να κάνω άμεσα και ευθέως διακριτό για τον κάθε πολίτη αυτού του τόπου, ποιό είναι το κίνητρο της κριτικής τους αυτής.

Καταρχήν το συγκεκριμένο φαινόμενο, που δυστυχώς καλλιέργησε και το ΠΑΣΟΚ στο παρελθόν, του επαγγελματία συνδικαλιστή που έχει ξεχάσει η κοινωνία πότε δούλεψε και που τελευταία φορά, το έχω βάλει απέναντί μου από ανέκαθεν και σε τοπικό επίπεδο αλλά και σαν Γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, έχοντας υποστεί πολλές φορές τις συνέπειες. Τώρα όμως η αιτία δεν είναι τόσο γενική.

Γνωρίζει η κοινή γνώμη της Ξάνθης ότι υφίσταται ένα τεράστιο σκάνδαλο εμπορίας πλαστών ενσήμων του ΙΚΑ και με βάση αυτά τα πλαστά ένσημα τεκμηρίωσης συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων. Το σκάνδαλο αυτό χάρη στις σοβαρές και άμεσες ενέργειες της διοίκησης του ΙΚΑ βρίσκεται σε πλήρη δικαστική διερεύνηση και απόδοση ποινικών ευθυνών. Εδώ και πολλούς μήνες έχω δεχθεί επανειλημμένες «προτροπές» από εμπλεκόμενους στην υπόθεση, συντρόφους μου στο ΠΑΣΟΚ, να «πάρω την κατάσταση στα χέρια μου», να μεσολαβήσω να κατατεθεί φωτογραφική τροπολογία που θα σώζει τις συντάξεις των εμπλεκομένων γιατί πρόκειται για «κοινωνικό πρόβλημα». Σε αυτές τις προτροπές εξ αρχής είχα ξεκάθαρη θέση.

Δεν μπορεί να βαφτίζεται «κοινωνικό πρόβλημα» η αξιόποινη συμπεριφορά των εμπλεκομένων και ότι η δικαιοσύνη θα ορίσει το πρόβλημα και τις ευθύνες στην πραγματική τους διάσταση. Επειδή ήδη οι πρώτες κλήσεις σε καταθέσεις και απολογίες έχουν αποσταλεί στους εμπλεκόμενους προφανώς κάποιοι νομίζουν ότι θα αυξήσουν την πολιτική πίεση πάνω μου. Παρότι γνωριζόμαστε από παλιά με αρκετούς από αυτούς προφανώς πολύ λίγο με γνωρίζουν. Η διαβολή, η συκοφαντία και ο πολιτικός εκβιασμός κρατούν λίγο. Η κατάδειξη της ατιμίας συνοδεύει μια ζωή.


Σωκράτης Ξυνίδης
Αν. Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
Βουλευτής Ξάνθης

.