Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Επίσημα παίκτης του Σιάτλ ο Γκσπούρνινγκ

Ο τερματοφύλακας της Ξάνθης θα συνεχίσει στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, όπως ανακοινώθηκε από την ομάδα του MLS

     ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ


Παίκτης των Σιάτλ Σάουντερς είναι και επίσημα ο Μίκαελ Γκσπούρνινγκ, καθώς η ομάδα του MLS ανακοίνωσε την απόκτησή του.

Η ομάδα των ΗΠΑ δεν ανακοίνωσε τα χρόνια που απέκτησε τον Αυστριακό τερματοφύλακα, ωστόσο σύμφωνα με τις πληροφορίες το συμβόλαιό του θα είναι για 2+1 χρόνια.


Ο Γκσπούρνινγκ θα μείνει στην Ξάνθη μέχρι το τέλος του χρόνου, οπότε και λήγει το συμβόλαιό του και από τις αρχές του νέου θα μεταβεί στις ΗΠΑ για να ενταχθεί στην ομάδα του Σιάτλ.

«Στεναχωριέμαι που αφήνω την Ξάνθη, καθώς εδώ αναδείχθηκα. Αλλά παράλληλα είμαι χαρούμενος για το νέο κεφάλαιο που ανοίγεται στην καριέρα μου», είπε αρχικά ο Γκσπούρνινγκ και συνέχισε για τη νέα σελίδα της καριέρα του:

«Είναι ένα βήμα για εμένα, καθώς είναι μια ομάδα με δυνατότητες που παίζει πάντα μπροστά σε πολύ κόσμο».

Τέλος, μιλώντας για το Σιάτλ, είπε: «Μου έδειξε πως με θέλει και με εμπιστεύεται για το νούμενο ένα και αυτό ήταν σημαντικό για εμένα».

.