Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Ντοκουμέντο: Πώς τα "καρντάσια" εκβίαζαν τον Ντέμη Νικολαΐδη

Νέα στοιχεία-σοκ φέρνει στο φως της δημοσιότητας η δικογραφία για την υπόθεση των εκβιαστών και των τοκογλύφων

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ

Νέα σοκαρίστηκα στοιχεία φέρνει στο φως της δημοσιότητας η δικογραφία για την υπόθεση των εκβιαστών και των τοκογλύφων που είχαν απλώσει τα πλοκάμια τους στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, με θύματά τους χιλιάδες επιχειρηματίες.


Συνομιλίες – ντοκομέντο που έχει αποκλειστικά το Newsbomb.gr μεταξύ των εκβιαστών και γνωστών προσώπων της κοινωνίας έρχονται να αποκαλύψουν την αδίσταχτη δράση των μαφιόζων που οδήγησαν επιχειρηματίες στην απόγνωση και σε κάποιες περιπτώσεις και στην αυτοκτονία!


Θύμα των εκβιαστών και ο Ντέμης Νικολαΐδης

Στα δίχτυα του κυκλώματος είχε πέσει και ο διεθνής ποδοσφαιριστής και πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ ΑΕΚ, Ντέμης Νικολαΐδης.

Ο ίδιος είχε δανειστεί τον Αύγουστο του περασμένου έτους, 350.000 ευρώ με επιτόκιο 10% από την τέταρτη συμμορία των τριών αδερφών Μελέτη.

Ωστόσο, όπως προκύπτει από τη δικογραφία, ο Νικολαΐδης ήταν γνωστός στον Αλέξανδρο Μελέτη, ως «Κοντός».

Μάλιστα, οι δύο άνδρες μιλούσαν συχνά στο τηλέφωνο μεταξύ τους για να κανονίσουν τις «δουλειές» τους.

Τα 350.000 ευρώ που είχε δανειστεί ο πρώην ποδοσφαιριστής, επέστρεψαν σχεδόν διπλάσιο στα χέρια των τοκογλύφων.

Μάλιστα, η συνέπεια που έδειξε ο Ντέμης Νικολαΐδης στις υποχρεώσεις του προς την οργάνωση, τους έπεισε να κατεβάσουν το αρχικό επιτόκιο που ήταν 10% σε 6,5%.

Δείτε αποσπάσματα από τη τηλεφωνική συνομιλία που είχε ο Ντέμης Νικολαΐδης με τον Αλέξανδρο Μελέτη.


Νικολαΐδης: Πες μου ότι εμείς τελειώνουμε ρε παιδί μου, εντάξει πάει καλά η συναυλία μου.

Μελέτης: Εισιτήρια έδωσες; Έσπρωξες; Για σε περισσέψανε με τη συναυλία τώρα αυτή;

Νικολαΐδης: Έχω και άλλα, αλλά ανεβαίνει πολύ η πώληση, δηλαδή είμαι θετικός εγώ, και κάθε μέρα πουλάω παραπάνω.

{…}

Νικολαΐδης: Πες ότι τελειώνουμε, τελειώνει η συναυλία και τελειώνουμε μαζί. Υπάρχει πιθανότητα να κάνουμε για το 12 το ίδιο σε βάση ετήσια;

Μελέτης: Ότι γουστάρεις μπορούμε να κάνουμε, μαζί σου νταλαβέρι να κάνω και ότι γουστάρω.

Μελέτης: Άκου να σου πω, αυτή τη συνεργασία που κάναμε τώρα, δεν ξέρω άμα υπολόγισες με πόσο σε βγήκε το μήνα με πάνω – κάτω με τους μήνες που κάναμε.

Νικολαΐδης: Να δω αν αυτό το πράγμα για 12 μήνες, επειδή είναι γρήγορο, με βολεύει πάρα πολύ ή με γ… πάρα πολύ και δεν το κάνουμε και δεν δικιά μου απόφαση αυτή. Αν είσαι εσύ OK;

{…}

Μελέτης: Όταν θα κατέβω εγώ, τελειώσεις εσύ με το καλό, πάρε με ένα τηλέφωνο που είναι να κατέβω, μετά την συναυλία αυτή θα έρθω να σε βρω, να έρθω πιο κοντά να τα πούμε.

Νικολαΐδης: Έχεις δίκιο. Άσε να κάνω τους υπολογισμούς μου, από το τηλέφωνο δεν λέγονται.


Διαβάστε όλη την συνομιλία στα παρακάτω έγγραφα:




Πηγή:  http://www.newsbomb.gr/