Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Νέα κόντρα Λαμπάκη – Λασκαράκη με ανταλλαγή εξωδίκων

Άλλο ένα επεισόδιο βρίσκεται εν εξελίξει στη διαρκή αντιπαράθεση μεταξύ  του Δημάρχου Αλεξανδρούπολης και του Δημοτικού Συμβούλου της αντιπολίτευσης
        ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ


Άλλο ένα επεισόδιο βρίσκεται εν εξελίξει στη διαρκή αντιπαράθεση μεταξύ των κυρίων Βαγγέλη Λαμπάκη και Γιάννη Λασκαράκη, Δημάρχου Αλεξανδρούπολης και Δημοτικού Συμβούλου της αντιπολίτευσης, αντίστοιχα.

Αν και οι δημότες έχουν συνηθίσει να εκτοξεύονται βαριές εκφράσεις εκατέρωθεν, κατά τη διάρκεια του τελευταίου χρόνου, εν τούτοις φάινεται πως αυτή τη φορά η υπόθεση θα φτάσει στα δικαστήρια.

Μάλλον έχουν υπερβεί τα εσκαμμένα και οι δύο πλευρές, μπαίνοντας σε μια ατέρμονη διαδικασία αλληλοκατηγοριών συνεχώς αυξανόμενης έντασης, κατάσταση που λογικά θα οδηγήσει στη δικαιοσύνη.

Και τότε ο κόσμος στην αίθουσα του δικαστηρίου, θα είναι περισσότερος από την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Παραθέτουμε τις δύο εξώδικες επιστολές που αντάλλαξαν οι δύο πολιτικοί και τα συμπεράσματα δικά σας για το αν κάποιος έχει δίκιο ή αν και οι δύο παρατραβούν το σκοινί.


Κάντε κλίκ εδώ και δείτε το εξώδικο του κ. Λασκαράκη (pdf).
http://www.e-evros.gr/uploads/File/news/exodiko_laskaraki.pdf


Παρακάτω η απάντηση του κ. Λαμπάκη:

Ενώπιον παντός αρμοδίου Ελληνικού Δικαστηρίου και κάθε αρχής

ΕΞΩΔΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Του Ευάγγελου Λαμπάκη του Κων/νου, Δημάρχου Αλεξανδρούπολης ΚΑΤΑ Του Ιωάννη Λασκαράκη του Παναγιώτη, Δημοτικού Συμβούλου Αλεξανδρούπολης, εκδότη της εφημερίδας ΓΝΩΜΗ.

Με την μεθοδολογία που επιλέξατε επί του εξωδίκου σας, σας απαντώ ότι:

Η παρομοίωσή σας με τον πρώην Πρωθυπουργό της Ιταλίας κ. Σίλβιο Μπερλουσκόνι έχει να κάνει με την συγκέντρωση στο πρόσωπό σας διαχρονικά πολλών ιδιοτήτων, στον βαθμό και στο μέτρο που συγκρούονται μεταξύ τους και δεν συνάδουν με την αρχήν της ανεξαρτησίας και της ΜΗ διασταύρωσης των εξουσιών. Διότι ναι μεν, ίσως να υπάρχει νομιμότητα, πλην όμως κατά το κοινώς λεχθέν, το νόμιμο δεν είναι συγχρόνως και ηθικό, δηλαδή δεν έπρεπε να είσθε και ελέγχων και ελεγχόμενος και ιδιαίτερα όταν διατελέσατε:


1 Αντιδήμαρχος

2 Πρόεδρος Δημοτικής επιχείρησης

3 Νομαρχιακός Σύμβουλος

4 Πρόεδρος Νομαρχιακού Συμβουλίου

5 Υποψήφιος Δήμαρχος

6 Δημοτικός Σύμβουλος

7 Εκδότης καθημερινής Εφημερίδας

8 Ιδιοκτήτης ραδιοφωνικού σταθμού

9 Μεγαλοεργολάβος δημοσίων έργων

10 Μέτοχος ανώνυμης εταιρείας σε ποσοστό 40% με ανταγωνιστική μάλιστα δράση, σε δημοτική επιχείρηση της οποίας διατελέσατε πρόεδρος την ίδια χρονική περίοδο

11 Ιδιοκτήτης τηλεοπτικού σταθμού

Εγώ κ. Λασκαράκη, στην προφορική εκφορά του λόγου μου, μίλησα για συγκέντρωση ιδιοτήτων-δράσεων στο πρόσωπό σας, αναφέροντας όπως είναι αληθές άλλωστε, ότι μετείχατε σε εταιρεία δημοσίων έργων, ενώ την ίδια περίοδο κατείχατε αιρετή θέση και ήσασταν Πρόεδρος Δημοτικής επιχείρησης με ανταγωνιστική δράση. Τα περί σκανδάλων με αναφορά στο πρόσωπο του Μπερλουσκόνι είναι δικά σας γραφόμενα! Και το εξώδικό σας δικαιολογεί την απόλυτη σύγχυσή σας, διότι βρέθηκε κάποιος να ανακόψει την καισαρική σας συμπεριφορά και να ανασύρει στην μνήμη, όσα προφανώς θεωρήσατε ότι ξεχάσαμε! Είπα λοιπόν, ότι πριν λίγα χρόνια αυξήσατε το κεφάλαιο της ανωνύμου εταιρείας δημοσίων έργων, στην οποία ήσασταν μεγαλομέτοχος με αντικείμενο λατομικές εργασίες και την ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ (ενώ ήσασταν δημοτικός σύμβουλος πλειοψηφίας στον Δήμο Αλεξανδρούπολης) συστήθηκε δημοτική επιχείρηση με το ΙΔΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, στην οποία γίνατε ΠΡΟΕΔΡΟΣ!

Σας ερωτώ εύλογα! Είναι τυχαίο; ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟ; Και σας θυμίζω τον σχετικό νόμο χάριν τέτοιων συμπλεγμάτων…! Αν αυτό που είπα κύριε Λασκαράκη είναι ψευδές, να σπεύσετε γρήγορα στην κ. Εισαγγελέα για άσκηση ποινικής δίωξης εναντίον μου. Για τα αναφερόμενα δε από εσάς, περί δήθεν υπαινιγμού μου για μεταφορά κεφαλαίων από την ΔΕΠΕΑ (δημοτική επιχείρηση) προς την Ανώνυμη εταιρεία στην οποία ήσασταν μέτοχος, είναι προφανώς κύημα της φαντασίας σας.

Όσον αφορά την κριτική της εφημερίδας σας για το πρόσωπό μου, σας λέγω ότι ουδέποτε διαπνεόμουν από αντιδημοκρατικά αισθήματα, ώστε να υιοθετώ την άποψη της φίμωσης του τύπου και των μέσων μαζικής ενημέρωσης για να αποφύγω την άσκηση κριτικής και ελέγχου στα πεπραγμένα μου. Άλλωστε, ακόμη και αν διαπνεόμουν από τέτοιου είδους αντιδημοκρατικά αισθήματα και επιδιώξεις, γνωρίζετε ότι δεν έχω ούτε την δύναμη ούτε την δυνατότητα να δράσω με τον βρώμικο αυτό τρόπο σε βάρος της Δημοκρατίας και το έχω αποδείξει με την εντιμότητά μου. Επομένως, ούτε η Δημοκρατία, ούτε η εφημερίδα σας κινδυνεύουν από εμένα.

Όμως ο έλεγχος της εξουσίας και των θεσμικών, δεν γίνεται με ύβρεις και συκοφαντίες. Ασφαλώς και οφείλετε (και όχι μόνο δικαιούστε), να ελέγχετε την εξουσία και τους θεσμικούς, όχι όμως υβρίζοντας και συκοφαντώντας. Διότι κύριε Λασκαράκη, με το να αναγράψετε στο κύριο άρθρο της εφημερίδας σας στις 22/12/2011 «διαπλοκή στο Δήμο Αλεξανδρούπολης» και «συναλλαγή κάτω από το τραπέζι» είναι εξυβριστικό του προσώπου μου και συκοφαντικό συγχρόνως, και το γνωρίζετε καλώς, διότι οι χαρακτηρισμοί σας αυτοί αφορούσαν μία νόμιμη ανάθεση εργασίας κάλυψης της αδελφοποίησης με το Σοσνόβι Μπορ στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας, την παραγωγή DVD και αποστολή διαφημιστικού υλικού από τον Δήμο μας στη Ρωσία, όταν μάλιστα η δαπάνη για την εργασία αυτή είχε ψηφισθεί και εγκριθεί ομόφωνα από όλες τις παρατάξεις στην οικονομική επιτροπή που έφερα το θέμα, χωρίς μάλιστα να έχω υποχρέωση.

Βέβαια ανάλογη εξυβριστική συμπεριφορά επιδείξατε για το πρόσωπό μου και σε άλλα άρθρα της εφημερίδας σας. Χαρακτηριστικά δε αναφέρω ότι την 2/09/2011, όπου με ειρωνεία, χολή και απαξίωση προσπαθήσατε να μειώσετε την αποστολή μέχρι τότε (4) τεσσάρων επιστολών μου προς όργανα της πολιτείας, έχων δικαίωμα και υποχρέωση, ως Δήμαρχος, προκειμένου να υπερασπιστώ το δημοτικό συμφέρον, εσείς με αποκαλέσατε «επιστολογράφο», δηλαδή άνθρωπο που δεν αντιλαμβάνεται τον χώρο και τον ρόλο του, είτε ζηλεύοντας την απήχηση που είχαν οι ενέργειές μου και την αποτελεσματικότητα ως προς την επιδίωξη των συμφερόντων των δημοτών, είτε διότι εξαιτίας της καισαρικής σας συμπεριφοράς και νοοτροπίας, ξεχάσατε ότι δεν ασκώ διακονία διοικώντας τον Δήμο σύμφωνα με το δικό σας μυαλό και πρόγραμμα, αλλά με αυτό της παράταξής μου, που ενέκρινε ο λαός, απορρίπτοντας το δικό σας πρόγραμμα.

Γιατί άλλο κριτική για τις πολιτικές μου επιλογές, που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά τον Δήμο μας και άλλο συκοφαντία και εξύβριση του προσώπου μου. Απέναντι δε στα μετάλλια σας και την συμμετοχή σας στο δικομματικό σύστημα, που επί τόσα χρόνια εναλλασσόταν στην εξουσία, αντιτάσσω την κοινωνική μου καταξίωση από την εντιμότητα και την ηθική μου υπόσταση, την οποία ανέπτυξα μέσα από θεσμούς της οικογένειας, της επιστήμης και του επαγγέλματός μου, όπως ο καθένας γνωρίζει, και τούτο αποτελεί το μεγαλύτερο μετάλλιο στη ζωή μου απονεμημένο από τον ίδιο το λαό και όχι από το σάπιο μέχρι σήμερα σύστημα.

Όμως κύριε Λασκαράκη, το μίσος σας για μένα στάθηκε κακός σύμβουλος για άλλη μία φορά και έτσι στην 4η σελίδα του φύλλου της εφημερίδας σας της 30/12/2011 εκτεθήκατε ανεπανόρθωτα επιστημονικά και ποινικά, διότι γίνατε για μια ακόμη φορά υβριστής και συκοφάντης εναντίον μου σε χυδαίο βαθμό διαπράττοντας το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμησης και της ψευδούς καταμήνυσης. Και επειδή εσείς μου στείλατε το εξώδικο πρότερα, εσείς βάλατε την υπόθεση στις δικαστικές αίθουσες και θα υποστείτε τις συνέπειες.

Κατ’ αρχήν πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν υπάρχει συλλογική ευθύνη για δικηγόρους που συστεγάζονται σε δικηγορικά γραφεία. Ο κάθε δικηγόρος έχει την ευθύνη της υπογραφής του και το αναφερόμενο συμβόλαιο της μικρής αποθήκης δεν το υπέγραψα εγώ, αλλά η σύζυγός μου Βασιλική Μιχαλακάκου – Λαμπάκη. Και επειδή η σύζυγός μου είναι έμπειρη και άριστη νομικός, ασκούσα το λειτούργημα επί (28) έτη τίμια και ευσυνείδητα, σας αναφέρω ότι στο συμβόλαιο που μνημονεύετε, υπέγραψε ως δικηγόρος του αγοραστή η σύζυγός μου και όχι εγώ. Η σύζυγος μου δε, ως εξυπηρετούσα τα συμφέροντα του αγοραστού, τον εξασφάλισε πλήρως ως όφειλε εκ του όρκου της, ζητώντας να αναφερθεί μέσα στο συμβόλαιο «ότι η πωλήτρια υποσχέθηκε το ακίνητο ελεύθερο παντός βάρους, τελών και εισφορών,…… ρυμοτομίας, απαλλοτρίωσης και αποζημίωσης από τις αιτίες αυτές,» που σημαίνει ότι οποιοδήποτε βάρος σε γη ή χρήμα ή ό, τι άλλο προέκυπτε, η οικονομική υποχρέωση βάρυνε την πωλήτρια δηλαδή την Ε.Α.Σ.. Επομένως η σύζυγός μου δεν εξαπάτησε κανέναν, πολύ δε περισσότερο τον πελάτη της –αγοραστή, ως ψευδώς αναφέρατε στην εφημερίδα σας. Πολλώ δε μάλλον δεν εξαπάτησα εγώ κάποιον, αφού δεν μετείχα στην υπογραφή του συμβολαίου και επομένως τα όσα περί εξαπάτησης και δικαιώματος αποζημίωσης του αγοραστού είναι ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΑ & ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ και για το πρόσωπό μου αλλά και για το πρόσωπο της συζύγου μου και θα εισπράξετε το τίμημα της προσβολής μου και ως ανθρώπου, αλλά και ως θεσμικού στο χώρο της αυτοδιοίκησης.

Τέλος δε, όσον αφορά τα περί υποθήκευσης της εισφοράς σε γη, είναι επιεικώς ανοησίες και νομικά δεν στέκουν, καταδεικνύουν δε την προχειρότητά σας, την απλοϊκότητα της γνώσης και της σκέψης σας, αλλά και την ακατάσχετη ανάγκη να μου κάνετε κακό, αδιαφορώντας για τις οικονομικές επιπτώσεις στους δημότες. Διότι αν και σας το εξήγησα στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο, όπου σας κάλεσα να σταματήσετε επιτέλους να λειτουργείτε εις βάρος των συμφερόντων του Δήμου, τυφλωμένος από εκδίκηση και μεμψιμοιρία εναντίον μου, σας επαναλαμβάνω ότι αν ο Δήμος κινήσει την διαδικασία για να πληρώσουν οι ιδιώτες στις δύο ιδιοκτησίες (αποθήκες) την εισφορά σε γη προς το Δήμο περίπου 1.600.000 ευρώ, (εφόσον δεν έχουν άλλη οικοπεδική έκταση πλην αυτής που καλύπτουν οι αποθήκες), τότε αντίστοιχα ο Δήμος πρέπει να πληρώσει εισφορά στον ΟΣΕ, ποσό περίπου 12.000.000 ευρώ για εννέα (9) στρέμματα, αφού πλην των αποθηκών υπάρχει έκταση περίπου 17 στρεμμάτων που ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΟΣΕ, μέρος της οποίας έχει διαμορφωθεί σε δρόμους παρτέρια κ.λπ. που ήδη χρησιμοποιούνται από του δημότες. Η υπάρχουσα κατάσταση και οι υποδομές έχουν ήδη κατασκευασθεί εδώ και 20 χρόνια και ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΓΙΑΤΙ ο Δήμος πρέπει να κινήσει την Πράξη Εφαρμογής, αφού θα πρέπει να πληρώσει ένα τεράστιο ποσό στον ΟΣΕ για τα οικόπεδα που θα προκύψουν. Για την αδειοδότηση των αποθηκών και την χρήση τους από τους ιδιοκτήτες υπάρχει σχετική νομοθεσία και πολεοδομικές διατάξεις.

Πάψτε λοιπόν, κύριε Λασκαράκη, να κάνετε κακό στο Δήμο και στους Δημότες, γιατί ο ΟΣΕ ήδη έκανε ένσταση στην εξέταση της προσφυγής σας στο κεντρικό ΣΧΟΠ του ΥΠΕΚΑ και ευτυχώς που απορρίφθηκε, όπως και η δική σας ομόφωνα, γιατί τότε θα έπρεπε να πληρώσουμε ως Δήμος το ποσό των 12.000.000 ευρώ, πέραν του ελλείμματος των εκατομμυρίων που αποκτήσαμε από την προηγούμενη δημοτική αρχή.

Σταματήστε, λοιπόν, να παίζετε κόντρα στα συμφέροντα του Δήμου, γιατί φαίνεται να μην καταλαβαίνετε ότι διοικούμε εμείς ως πλειοψηφούσα παράταξη εφαρμόζοντας το πρόγραμμά μας που υπερψηφίσατε τελευταία (τεχνικό πρόγραμμα) και προστατεύουμε μέχρι κεραίας τα συμφέροντα των δημοτών.

Επειδή σ’ αυτή τη δύσκολη περίοδο έπρεπε να συμπαραταχθείτε δημιουργικά, κρίνοντάς μας αυστηρά και ταυτόχρονα ελέγχοντάς μας, ως έχετε υποχρέωση εκ του συντάγματος, πλην όμως εσείς μας εξυβρίζετε και μας συκοφαντείτε. Φτάνει πια. Αρκετή λάσπη δέχθηκα έναν ολόκληρο χρόνο μέσα από την παντοδυναμία της καθημερινής σας εφημερίδας. Είναι καιρός να εισπράξετε το τίμημα των κακόβουλων ενεργειών σας, αφού προηγούμενα σας δηλώσω ότι τιμώ όλους τους δημοσιογράφους που εργάζονται τίμια και ευσυνείδητα στην εφημερίδα σας, γνωρίζοντας τις δημοκρατικές τους ευαισθησίες και τους κοινωνικούς τους αγώνες. Διότι το πρόβλημα, κύριε Λασκαράκη, είστε εσείς στην εφημερίδα σας και οι φιλοδοξίες σας να σας ακολουθούν όλοι και να σας υπακούουν. Αυτό όμως κατακτιέται και προϋποθέτει κοινωνική εκτίμηση, που όπως προείπα, είναι το μεγαλύτερο παράσημο.

Αναρωτηθήκατε, κ. Λασκαράκη, αν αυτό το παράσημο το κατακτήσατε μετά από πέρασμα ζωής, άνω των εξήμισυ δεκαετιών; Δεν θα ασχοληθώ ξανά μαζί σας γι’ αυτό ΑΝΤΙΟ.

Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής με την ρητή επιφύλαξη κάθε δικαιώματός μου επιδίδω νομίμως την παρούσα στον κ. Ιωάννη Λασκαράκη του Παναγιώτη, δημοτικό Σύμβουλο Αλεξανδρούπολης και εκδότη της Εφημερίδας ΓΝΩΜΗ προς γνώση του και για τα νόμιμα αντιγράφοντας εξ’ ολοκλήρου αυτή στην έκθεση επιδόσεως.

Αλεξανδρούπολη 7.1.2012

Ο εξωδίκως απαντών

Ευάγγελος Λαμπάκης

Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης

 
 
Πηγή:  http://www.e-evros.gr/