Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Ανοιχτά αφήνει τα ενδεχόμενα για το πολιτικό του μέλλον ο Σ. Ξυνίδης

«Όσοι πιστεύουν ότι το πολιτικό κεφάλαιο Παπανδρέου έχει εξαντληθεί, κάνουν λάθος. Ακόμη και αν θέλει να παραιτηθεί, υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα το επιτρέψουν»
ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΠΕ ΓΙΑ
ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ
ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ


Για όλα τα τρέχοντας ζητήματα της περιοχής και της πολιτικής επικαιρότητας μίλησε στη συνάντηση που έχει, αυτή την ώρα, με τους δημοσιογράφους της Ξάνθης ο Αν. Υπουργός Ανάπτυξης Σωκράτης Ξυνίδης.

Παράλληλα, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο δικό του πολιτικό μέλλον, μετά τη σταδιακή αποχώρηση του Γιώργου Παπανδρέου από κόμμα και κυβέρνηση.


Το 2009 δεν περίμενα ότι θα γίνω Υπουργός ή Γραμματέας

«Ποτέ δεν περίμενα και δεν επεδίωκα, να φτάσω να γίνω Υπουργός ή Γραμματέας του ΠΑΣΟΚ και μάλιστα σε μια περίοδο εξαιρετικά δύσκολη για τη χώρα. Κάνοντας μια αποτίμηση αυτού του χρονικού διαστήματος, ήταν πολύ συμπυκνωμένο και είχα την τύχη να έχω πολιτική εμπειρία σε ελάχιστο διάστημα που ίσως άλλοι θα χρειαζόντουσαν δεκαετίες για να αποκτήσουν, όμως αυτό είχε τεράστιο πολιτικό κόστος.» σημείωσε ο Αν. Υπουργός Ανάπτυξης.


Όλα ανοιχτά για τη συμμετοχή του στην πολιτική

«Η συμμετοχή μου για τρίτη φορά σε κυβέρνηση, αυτή τη φορά υπό το Λουκά Παπαδήμο είναι μια τεράστια ευθύνη και έχει να κάνει με δύσκολες αποφάσεις που χρεώνονται και δεν πιστώνονται στα πολιτικά πρόσωπα. Δεν είναι τίμιο να μην στηρίξουμε το Λουκά Παπαδήμο, σε μια τελευταία ευκαιρία της χώρας, με σκοπό να κάνει όσα το πολιτικό σύστημα δεν κατάφερε.»Άφησε αιχμές για όσους σε αυτή τη στιγμή σκέφτονται το προσωπικό τους πολιτικό μέλλον και συνέχισε:

«Όσο ο Πρωθπουργός με εμπιστεύεται σε αυτή τη θέση, θέλω να δίνω ό,τι μπορεί. Όσοι πιστεύουν ότι το πολιτικό κεφάλαιο Παπανδρέου έχει εξαντληθεί, κάνουν λάθος. Δεν εκφράζω τη σκέψη του Παπανδρέου, αλλά ακόμη και αν θέλει να παραιτηθεί από την προσπάθεια, υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα το επιτρέψουν σε μια προσωπικότητα με το δικό του πολιτικό κεφάλαιο» είπε και πρόσθεσε. «Όνειρό μου δεν ήταν να γίνω βουλευτής, Υπουργός ή Γραμματέας. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να συνεχίσω τη ζωή μου εκεί που την άφησα. Αν και εφόσον υπάρχει στη χώρα διήγηση που δίνει νόημα σε μια συλλογική προσπάθεια, θα είμαι με αυτό. Εάν δεν υπάρχει δεν θα είμαι. Σε αυτή την προσπάθεια μπήκα για τι πίστεψα και πιστεύω, εάν δεν πιστεύω δεν θα είμαι» κατέληξε αφήνοντας ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα.


"Περήφανος που οι καταθέσεις μου είναι λιγότερες"

Σε σχέση με το σχόλιο του πρώτου αναγνώστη (παρακάτω) που αναρτήθηκε την ώρα της Συνέντευξης, λίγο αργότερα και ερωτηθείς από το XanthiPress.gr σημείωσε:

«Τα έσοδα του δικηγορικού μας γραφείου δεν έχουν σχέση με αυτά που υπήρχαν η κρίση μας πλήττει όλους. Ο καθένας δίνει τη μάχη του και κάνει τον αγώνα του για να αντιμετωπίσει τη ζωή. Το λέω γιατί δεν είμαι εξαρτημένος από την πολιτική. Όταν ακολουθήσεις μια πορεία όπως η δική μου, μπορείς πολύ εύκολα να πας κάπου (σε οργανισμό ή επιχείρηση) Είναι επιλογή μου να ζήσω στην Ξάνθη αφού κάνω τον κύκλο μου. Αυτό το καθορίζουν και οι συνθήκες.

Αν τώρα τελείωνε η πορεία μου στην πολιτική είμαι περήφανος που τοι καταθέσεις μου είναι λιγότερες, ότι δεν έχω πρόβλημα να ψάξουν τις καταθέσεις μου και ότι το Ε9 έχει ένα ακίνητο λιγότερο γιατί εκποιήθηκε. Μπόρεσα να αντέξω σε μια δύσκολη εποχή και να παίρνω αποφάσεις για τον τόπο μου και μπορώ να τους λέω ότι είμαι»


Γιατί απουσίασε από την επικαιρότητα

Σε σχέση με την απουσία του από την επικαιρότητα της περιοχής σημείωσε: «Κατανοώ απόλυτα τα παράπονα που έχει το τοπικός τύπος αυτά τα δύο χρόνια που είμαι βουλευτής» είπε ο Σωκράτης Ξυνίδης, ξεκινώντας τη Συνέντευξή του. Και δικαιολογήθηκε λέγοντας ότι αναγκάστηκε να ιεραρχήσει αυτή την περίοδο άλλες προτεραιότητες λόγω χρόνου, αφήνοντας πίσω την προσωπική του προβολή και επαφή με τον Τύπο και την κοινωνία, όπως υποστήριξε χαρακτηρίζοντάς το «αδύναμο σημείο».

«Η κοινωνία δεν θέλει σκέψεις αλλά αποτελέσματα και τεκμηριωμένα, και γι’αυτό απέφυγα να κάνω ενημέρωση για τις «προσπάθειές» μου ή τις «επαφές» μου ή κάποιες συναντήσεις. Πολλές φορές τα ΜΜΕ έπεσαν στην παγίδα διαδόσεων τραγικών και ανέφερε ως παράδειγμα τις φήμες για αναστολή λειτουργίας του Στρατοδικείου, του Στρατιωτικού Νοσοκομείου, του Νοσοκομείου, της Αστυνομικής Σχολής, του Ψυχολογικού Κέντρου ή σχολών του ΔΠΘ. Ο περιορισμός του κράτους με αυτές τις φήμες απέχει πολύ» είπε.


Γιατί έμεινε μακριά από τους πολίτες

Για την αθέτηση της προεκλογικής του υπόσχεσης για μηνιαία λογοδοσία είπε ότι όσα συνάντησε στην κεντρική πολιτική και όσα περνά η χώρα δεν του επέτρεψαν να είναι κοντά στο κοινό. « Αυτοί που δεν με ήθελαν άλλαζαν πεζοδρόμιο, ούτε με έβρισαν ούτε μου πέταξαν αυγά» είπε για να δικαιολογήσει αυτή την απόσταση και πρόσθεσε: Όταν κάναμε συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ στο ξενοδοχείο Νατάσα, εγώ απαίτησα να είναι παρόντες οι «Αγανακτισμένοι» για 45 λεπτά

«Εγώ δεν ασχολήθηκα με τα προβλήματα της Ξάνθης;» διερωτήθηκε και σημείωσε: «Έχω διαφορετική αντίληψη για την πολιτική και δεν έκρινα σκόπιμο να βγάζω δελτία τύπου που να λένε ¨κατόπιν ενεργειών μου¨ αλλά θέλω όταν θα καταφέρω κάτι και να έχω αποτέλεσμα να το ανακοινώσω. Υπάρχουν κλισέ στην πολιτική λειτουργία αλλά θέλω να γίνει κατανοητό ότι εγώ διαφοροποιούμαι. Δέχομαι ότι με κατακρίνει αλλά δεν διαμαρτυρήθηκα ποτέ για κάτι τέτοιο.» Σε σχέση με την χαρακτηρισμένη και ως αντισυμβατική του πολιτική λειτουργία πρόσθεσε: «Δεν έχω βοηθήσει ούτε έναν παράγοντα . Έχω βοηθήσει εκατοντάδες πολίτες που δεν μπορούν να βρουν το δίκιο τους σε αυτό το κράτος που τους καταδιώκει.


Δεν αναγνώρισα πολλούς ξανθιώτες στους «Αγανακτισμένους»

Ιδιαίτερα σε σχέση με τους Αγανακτισμένους, σημείωσε με νόημα ότι «είδα το βίντεο και δεν αναγνώρισα κάποιον πέρα από ένα νεοδημοκράτη επιχειρηματία και ένα δημόσιο υπάλληλο αριστερών πεποιθήσεων, δεν γνώριζα κάποιους άλλους είπε» και δεν θέλησε να σχολιάσει το γεγονός ότι εξαφανίστηκαν μετά την κυβερνητική αλλαγή λέγοντας «ποτέ δεν το πήρα στα σοβαρά όλο αυτό», υπονοώντας ότι οι συγκεντρωμένοι στο επεισόδιο του καλοκαιριού δεν ήταν από την Ξάνθη.


«Τι ΠΑΣΟΚ θέλω»

"Μαζί με τη μεταπολίτευση, μας τελείωσαν και τα κόμματα της Αντιπολίτευσης. Θα είναι λάθος αν κάνοντας διάφορα συνέδρια και διαδικασίες αναπαραγάγουμε ένα οργανισμό τελειωμένο. Πρέπει να ανοίξει μια μεγάλη συζήτηση, χωρίς ηγεμονισμό του ΠΑΣΟΚ, για τον πολιτικό χώρο από το κέντρο και μέχρι την αριστερά για ένα χώρο που θα εκφράζει τη σοσιαλδημοκρατία και, γενικότερα, ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κόμμα που δεν είναι σήμερα το ΠΑΣΟΚ." είπε ο Σωκράτης Ξυνίδης.


Για τη διαδοχή

"Δεν μου αρέσει να βλέπω ότι υπάρχει βιασύνη και άγχος γιατί για μένα δεν είναι καλό εχέγγυιο για αυτόν που θέλει να ηγηθεί μιας ξνέας προσπάθειας. Αυτό πρέπει να προκύψει από τις διαδικασίες της κοινωνίας και να εκφράσει τις ανάγκες του κόσμου που ψηφίζει ΠΑΣΟΚ. Δεν είναι απλό κάτι τέτοιο και πρέπει να μπορείς να το διαχειριστείς ως πολιτική και ανθρώπινη προσωπικό."

 

 

 
 
Πηγή:  http://www.xanthipress.gr/