Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Η Ελένη Τσιαούση εξηγεί γιατί ψήφισε "ναι" στο Μνημόνιο

Πως δικαιολόγησε
την απόφασή της αυτή 

ΤΙ ΚΑΡΦΙ ΠΕΤΑΞΕ
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΣ...
ΤΟΝ ΔΕΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟ; 



Η ψήφος μου ήταν απόρροια της σταθερής στάσης μου τα δύο τελευαία χρόνια στη βουλή και πηγάζει από την αναγκαιότητα ν’ αποφύγει η χώρα τον ‘’ξαφνικό θάνατο’’.


Είμαστε υποχρεωμένοι να αγωνισθούμε ενάντια σε όλους όσους με ανευθυνότητα και ελαφρότητα επενδύουν στην καταστροφή της πατρίδας. Η Ελλάδα δεν αντέχει άλλο σε διλήμματα και εκβιασμούς. Η οδός της σωτηρίας είναι η υπευθυνότητα, η αφοσίωση, η προσφορά στην δύσκολη υπόθεση που λέγεται αναγέννηση του έθνους.

Ενναλακτικό σχέδιο δεν υπάρχει! Η επαναδιαπραγμάτευση μαζί με τη ΝΔ ήταν αυτή που πραγματοποιήθηκε με τους δύο αρχηγούς και τον πρωθυπουργό και έγινε με τους όρους των συσχετισμών στην ΕΕ.

Ψήφισα υπέρ της κοινής λογικής που λέει ότι χρειαζόμαστε πολύτιμο χρόνο για να τον επενδύσουμε στην ανατροπή όλων όσων μας οδηγούν στην καταστροφή.

Μου ήταν αδιανόητο να γίνω η αιτία να στερηθούν τα φάρμακα οι καρκινοπαθείς, οι καρδιοπαθείς, να στερηθούν την εκπαίδευση τα παιδιά μας, να στερηθούν την ενέργεια, τα τρόφιμα όλοι οι Έλληνες!

Ψήφισα με γνώμονα όχι την προσωπική μου καριέρα αλλά το χρέος μου απέναντι στους πολίτες και την κοινωνία.

Το «ναι» στην ψηφοφορία της Κυριακής ήταν πολύ πιο δύσκολο από το «όχι».

Ένας πολιτικός πρέπει να είναι χρήσιμος για τον τόπο του και όχι αρεστός για τους ψηφοφόρους του.