Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Δύο μειονοτικοί δημοτικοί σύμβουλοι του Δήμου Μαρωνείας - Σαπών στα βουλευτικά ψηφοδέλτια των κομμάτων

Ο ένας θα κατέβει με τον ΣΥΡΙΖΑ όπως ανακοίνωσε ο ίδιος, ενώ ο άλλος υπέβαλε σχετική αίτηση στη Νέα Δημοκρατία

          ΜΑΘΕΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ

Την υποψηφιότητά του στο ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ στη Ροδόπη, ανακοίνωσε με συνέντευξή του στην εφημερίδα Μπιρλίκ, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Μαρωνείας - Σαπών κ. Αϊχάν Καρά Γιουσούφ.

Σε δηλώσεις του στην εφημερίδα, ο 49χρονος οδοντίατρος από τα Αμάραντα, αναφέρει μεταξύ άλλων:
"Είμαι παιδί μιας φτωχής αγροτικής οικογένειας, παντρεμένος και πατέρας ενός κοριτσιού. Μετά την αποφοίτηση μου το 1988 πήγα ως εργάτης στην Γερμανία. Εκεί εργάστηκα δύο χρόνια και μετείχα σε δραστηριότητες συλλόγων. Έπειτα επέστρεψα στην Ελλάδα και μετά την στρατιωτική μου θητεία, πέρασα από το ΔΙΚΑΤΣΑ και άρχισα να δουλεύω το επάγγελμα μου.

Από το 1994 είμαι μέλος του Συνασπισμού. Ταυτόχρονα είμαι μέλος της τοπικής οργάνωσης στον νομό Ροδόπης. Το 1995 υπήρξα Γ.Γ. του Συλλόγου Επιστημόνων Μειονότητας Δυτικής Θράκης. Στο διάστημα 1996-1999 ήμουν μέλος στο Δ.Σ. του Οδοντιατρικού Συλλόγου Ν. Ροδόπης. Στο διάστημα 1998-2002 ήμουν δημοτικός σύμβουλος της πλειοψηφούσας παράταξης στον δήμο Μαρώνειας."
 
 
Υποψήφιος βουλευτής με τη ΝΔ θα είναι ένας ακόμη δημοτικός σύμβουλος του δήμου Μαρωνείας Σαπών. Ο Αχμέτ Ιδρίς, είναι πρώην αντιδήμαρχος στον Δήμο και πρόεδρος της Διαχειριστικής Αρχής στα βακούφια των Σαπών.


Ο 59 χρονος υφασματέμπορας από τις Σάπες,  στην εσωκομματική μάχη για την προεδρία της ΝΔ, είχε στηρίξει μαζί με τον Αχμέτ Ιλχάν την υποψηφιότητα της Ντόρας Μπακογιάννη, αλλά δεν εγκατέλειψε το κόμμα μετά την δημιουργία της Δημοκρατικής Συμμαχίας


Πηγή:  http://paremvasikomotini.blogspot.com/