Αυξημένο κατά 65%, σε σχέση με το 2011, είναι το ποσοστό των οχημάτων που έχουν παραδώσει τις πινακίδες τους στην τοπική Δ.Ο.Υ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Αυξημένο κατά 65%, σε σχέση με το 2011, είναι το ποσοστό των οχημάτων που έχουν παραδώσει τις πινακίδες τους στη Δ.Ο.Υ. Ξάνθης. Όπως επισημαίνει ο αρμόδιος υπάλληλος της εφορίας Ξάνθης κος Βέρτης, «τα αυξημένα λειτουργικά έξοδα, η τιμή της βενζίνης, το κόστος των ασφαλίστρων είναι μερικές από τις αιτίες για την αύξηση αυτή του αριθμού των οχημάτων που παραδίδουν τις πινακίδες τους στην υπηρεσία μας».
Την ίδια στιγμή, δραματικά περιορισμένη είναι η κίνηση στην αγορά νέων αυτοκινήτων, με τον κ. Βέρτη να αναφέρει πως «οι νέες κυκλοφορίες των οχημάτων που έχουμε το πρώτο τρίμηνο του 2012 είναι απελπιστικά ελάχιστες, που σημαίνει ότι η αγορά του αυτοκινήτου δεν πάει καθόλου καλά, είναι σε κατάσταση πανικού». Χαρακτηριστικά, ο ίδιος τονίζει πως «στο σύνολο των ακινησιών τα μεγάλου κυβισμού οχήματα είναι ελάχιστα. Εδώ έχουμε φαινόμενα όπου ένας ιδιοκτήτης, μια οικογένεια, με ένα όχημα δεν μπορεί να το κρατήσει πλέον και καταθέτει τις πινακίδες του. Μην ξεχνάτε πως αποτελούν και τεκμήριο». Πέραν των αυτοκινήτων, παρατηρείται αύξηση και του αριθμού των δικύκλων που ακινητοποιούνται, καθώς όπως φαίνεται σε πολλές των περιπτώσεων οι ιδιοκτήτες που κατείχαν περισσότερα από δύο μοτοποδήλατα, επιλέγουν να μείνουν με ένα.
«Προσωπικά εκτιμώ ότι δεν κέρδισε από αυτό το πράγμα η κυβέρνηση, έχει χάσει και από τις ακινησίες αλλά και από αυτοκίνητα που κυκλοφορούν χωρίς να έχουν πληρώσει τέλη κυκλοφορίας» εκτιμά ο κος Βέρτης.
Πηγη: http://www.thrakitoday.com/
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Αυξημένο κατά 65%, σε σχέση με το 2011, είναι το ποσοστό των οχημάτων που έχουν παραδώσει τις πινακίδες τους στη Δ.Ο.Υ. Ξάνθης. Όπως επισημαίνει ο αρμόδιος υπάλληλος της εφορίας Ξάνθης κος Βέρτης, «τα αυξημένα λειτουργικά έξοδα, η τιμή της βενζίνης, το κόστος των ασφαλίστρων είναι μερικές από τις αιτίες για την αύξηση αυτή του αριθμού των οχημάτων που παραδίδουν τις πινακίδες τους στην υπηρεσία μας».
Την ίδια στιγμή, δραματικά περιορισμένη είναι η κίνηση στην αγορά νέων αυτοκινήτων, με τον κ. Βέρτη να αναφέρει πως «οι νέες κυκλοφορίες των οχημάτων που έχουμε το πρώτο τρίμηνο του 2012 είναι απελπιστικά ελάχιστες, που σημαίνει ότι η αγορά του αυτοκινήτου δεν πάει καθόλου καλά, είναι σε κατάσταση πανικού». Χαρακτηριστικά, ο ίδιος τονίζει πως «στο σύνολο των ακινησιών τα μεγάλου κυβισμού οχήματα είναι ελάχιστα. Εδώ έχουμε φαινόμενα όπου ένας ιδιοκτήτης, μια οικογένεια, με ένα όχημα δεν μπορεί να το κρατήσει πλέον και καταθέτει τις πινακίδες του. Μην ξεχνάτε πως αποτελούν και τεκμήριο». Πέραν των αυτοκινήτων, παρατηρείται αύξηση και του αριθμού των δικύκλων που ακινητοποιούνται, καθώς όπως φαίνεται σε πολλές των περιπτώσεων οι ιδιοκτήτες που κατείχαν περισσότερα από δύο μοτοποδήλατα, επιλέγουν να μείνουν με ένα.
«Προσωπικά εκτιμώ ότι δεν κέρδισε από αυτό το πράγμα η κυβέρνηση, έχει χάσει και από τις ακινησίες αλλά και από αυτοκίνητα που κυκλοφορούν χωρίς να έχουν πληρώσει τέλη κυκλοφορίας» εκτιμά ο κος Βέρτης.
Πηγη: http://www.thrakitoday.com/