Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Οριστικά πάει για δήμαρχος Σουφλίου ο Πουλιλιός

«Θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος για το δήμο του Σουφλίου, χωρίς τη στήριξη κανενός κόμματος» δηλώνει ο νυν δήμαρχος Ορφέα




Ο κ. Πουλιλιός, που κρατούσε στάση αναμονής μέχρι πριν από λίγες ημέρες αποφάσισε τελικά να διεκδικήσει το νέο Καλλικρατικό Δήμο χωρίς να ζητά, «κομματική στήριξη» όπως διευκρινίζει. Ο ίδιος, πιστεύει πως ο συνδυασμός του θα κερδίσει τις εκλογές και προσθέτει πως «η διαφορά θα φανεί σύντομα για τους δημότες των τριών δήμων».

Στην ερώτηση της «Γνώμης» για το πώς τελικά αποφάσισε να διεκδικήσει το δήμο είπε: «μετά από σκέψη και με αυξημένο αίσθημα ευθύνης αποφάσισα να μην αφήσω τον τόπο σε μια κρίσιμη στιγμή. Σε μία στιγμή που ξέρω πως μπορώ να προσφέρω. Δεν μιλάω μόνο για το δήμο Ορφέα αλλά και για τους δήμους Σουφλίου και Τυχερού. Αγαπώ και ενδιαφέρομαι για την περιοχή αυτή, καθώς όπως ξέρετε εδώ και χρόνια έχω προσφέρει όσο μπορώ με την ενασχόλησή μου με τα κοινά. Το γνωρίζουν όλοι πως είμαι ερωτευμένος με την τοπική αυτοδιοίκηση και αυτό το έχω αποδείξει. Αποτέλεσμα αυτής της σχέσης και αυτής της προσφοράς είναι η αναγνώριση που εισπράττω καθημερινά από τους συμπολίτες μου» τονίζει.

Για το κλίμα που υπάρχει στους δύο άλλους Δήμους σε σχέση με την υποψηφιότητά του προσθέτει: «από την πρώτη στιγμή δείχνουν εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου, με παρακινούν και αυτό σημαίνει πως εγώ δεν θα μπορούσα να μην αναλάβω τις ευθύνες μου και να μην αφουγκραστώ την κοινωνία».

Σε σχέση με τις κομματικές διαδικασίες και τα χρίσματα λέει πως δεν τον ενδιαφέρουν και δεν μπαίνει στη διαδικασία να ζητήσει στήριξη από κανένα κόμμα. «Μέχρι σήμερα δεν είχα αναζητήσει στήριξη από τα κόμματα σε σχέση με την τοπική αυτοδιοίκηση. Πιστεύω, πως ο χώρος αυτός είναι ένα κομμάτι ξεχωριστό και δεν πρέπει τα κόμματα να συνδέονται με την αυτοδιοίκηση. Νομίζω, πως μόνο ο λαός και οι συμπολίτες μου μπορούν να αποφασίσουν», ενώ για τις επόμενες κινήσεις του τονίζει ότι «με την κοινωνία μιλούσα και μιλάω πάντα. Έχω πάρει τα μηνύματα και γνωρίζω τις ανάγκες που έχει η περιοχή. Ο δήμος μου με το δήμο Σουφλίου μπορώ να πω πως έχουν πολλά κοινά ενώ έρχομαι σε επαφή με την καθημερινότητα των ανθρώπων και του δήμου Τυχερού. Στο πρόγραμμά μου όταν θα ανακοινωθεί οι πολίτες θα ενημερωθούν αναλυτικά για τα έργα και τα θέματα που μπορούν να γίνουν και να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους».

Ζητώντας του να σχολιάσει το ενδιαφέρον που δείχνουν άλλα στελέχη για το νέο δήμο απαντά: «ο στίβος είναι ανοιχτός για όλους. Οι φιλοδοξίες είναι θεμιτό να υπάρχουν, καθώς επίσης και η επιθυμία κάποιου να προσφέρει» καταλήγει.
 
 
 
Πηγή:  http://www.gnomi-evros.gr/