Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Ανακοίνωσε υποψηφιότητα για Σουφλί ο Πασχάλης Χριστοδούλου

Θα είναι υποψήφιος Δήμαρχος

"Συναργασία - Ανάπτυξη - Συνοχή" ο συνδυασμός του

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ...


Την απόφασή του να είναι υποψήφιος Δήμαρχος του νέου Δήμου Σουφλίου ανακοίνωσε ο Πασχάλης Χριστοδούλου. Ο κ. Χριστοδούλου δήλωσε: «Με την προτροπή πολλών συμπολιτών μου, τη γενικότερη άποψη περί πολιτικής και διαφάνειας που επικρατεί μεταξύ των πολιτών αλλά και τη μέχρι τώρα διαδρομή μου που ήταν ταυτισμένη μ’ αυτές τις αρχές, αποφάσισα αναλαμβάνοντας τις ευθύνες μου απέναντι στον τόπο μου, να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος του νέου Δήμου Σουφλίου, επικεφαλής της παράταξης ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ – ΣΥΝΟΧΗ».


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ, ΟΛΗ Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ:


«Οι επικείμενες τοπικές και περιφερειακές εκλογές που θα διεξαχθούν στις 7 Νοεμβρίου 2010, σύμφωνα με το νέο χάρτη που διαμορφώθηκε με τον Καλλικράτη, είναι μια κορυφαία διαδικασία που θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό την πορεία της περιφέρειας τα επόμενα χρόνια. Σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο για τη χώρα, όπου οι πολίτες απαιτούν πλήρη διαφάνεια στη διαχείριση, η αυτοδιοίκηση οφείλει να πάψει να είναι θύλακας διαφθοράς. Οφείλει να σταθεί ισότιμα στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται με τη θέσπιση της αιρετής περιφερειακής αυτοδιοίκησης. Να συνθέσει πολιτικές, κοινωνικές και γεωγραφικές αντιθέσεις που δημιουργούνται με τους νέους Δήμους. Να δώσει αναπτυξιακή προοπτική σε περιοχές που υστερούν. Να αξιοποιήσει με ορθολογικό και ισότιμο τρόπο τους πόρους κι όχι να καταφεύγει σε κατασπατάλησή τους με επιλεκτικά έργα ωραιοποίησης μιας παρακμιακής πραγματικότητας.

Σ’ αυτές τις εκλογές ο νέος Δήμος Σουφλίου, ουσιαστικά ο κεντρικός Έβρος, διεκδικεί το δικαίωμα να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις μέσα στο νέο περιβάλλον, ώστε να μπουν οι βάσεις για το μέλλον. Η διαφάνεια, η σύνθεση, οι αναπτυξιακές προτεραιότητες, η δημοκρατική λειτουργία και η συνοχή του νέου Δήμου Σουφλίου είναι οι αναγκαίες εκείνες συνθήκες στις οποίες πρέπει να στοχεύει η προσπάθεια της νέας δημοτικής αρχής.

Με βάση τα παραπάνω, την προτροπή πολλών συμπολιτών μου, τη γενικότερη άποψη περί πολιτικής και διαφάνειας που επικρατεί μεταξύ των πολιτών αλλά και τη μέχρι τώρα διαδρομή μου που ήταν ταυτισμένη μ’ αυτές τις αρχές, αποφάσισα αναλαμβάνοντας τις ευθύνες μου απέναντι στον τόπο μου, να είμαι υποψήφιος Δήμαρχος του νέου Δήμου Σουφλίου, επικεφαλής της παράταξης ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ - ΑΝΑΠΤΥΞΗ – ΣΥΝΟΧΗ.»