Σάββατο, 5 Φεβρουαρίου 2011

Ανοιχτή... 40 μερόνυχτα η Κωνσταντινούπολη

Τον... δρόμο στην Ελλάδα δείχνει η Τουρκία για την αναθέρμανση του λιανεμπορίου και την προσέλκυση τουριστών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ


Στην Κωνσταντινούπολη, από τις 18 Μαρτίου μέχρι και τις 26 Απριλίου, 31 μεγάλα εμπορικά κέντρα θα είναι ανοιχτά 24 ώρες το 24ωρο κάνοντας εκπτώσεις στα είδη ένδυσης, υπόδησης και νοικοκυριού τουλάχιστον 30% και χωρίς φόρους. «Σαράντα μέρες και 40 νύχτες ψώνια και διασκέδαση. Η Κωνσταντινούπολη είναι έτοιμη για το μεγαλύτερο φεστιβάλ αγοράς», είναι το κεντρικό διαφημιστικό σλόγκαν του τουρκικού υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού.

Το «Istanbul Shopping Fest» αναμένεται να μαζέψει όλο το... χαρτί της ευρύτερης περιοχής της Μεσογείου, ενώ καταναλωτές και τουρίστες πέραν των χαμηλών τιμών θα έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε διαγωνισμούς με δώρα ταξίδια. Δύο εμπορικά κέντρα την ημέρα θα είναι ανοιχτά όλο το 24ωρο, ενώ όλα θα λειτουργούν τις Παρασκευές και τα Σάββατα μέχρι τα μεσάνυχτα. Ο Σύνδεσμος των Ξενοδόχων της Κωνσταντινούπολης προσφέρει μάλιστα δωρεάν διαμονή το τελευταίο Σαββατοκύριακο του φεστιβάλ σε εκείνον που θα κάνει τα περισσότερα ψώνια.

Στην Κωνσταντινούπολη αναμένεται να ταξιδέψουν και πολλοί Ελληνες, μια και υπάρχουν αργίες όπως η 25η Μαρτίου και το Πάσχα, ενώ όλα τα τουριστικά πρακτορεία της γειτονικής χώρας κινούνται δυναμικά για να προσελκύσουν Ευρωπαίους.

«Η τουρκική κυβέρνηση προχωρά σε αυτήν την τολμηρή δράση φιλοδοξώντας να φέρει τουρίστες τονώνοντας την εμπορική αγορά της Πόλης, στην Ελλάδα γκρινιάζουμε για το πόσες Κυριακές θα πρέπει να είναι ανοιχτά τα καταστήματα, αν πρέπει ή δεν πρέπει να επεκταθεί το ωράριο λειτουργίας αλλά και πώς θα μπλοκάρουμε επενδύσεις εμπορικών κέντρων», σημειώνουν στο «Εθνος» στελέχη μεγάλων ελληνικών αλυσίδων λιανεμπορίου.


Πηγή:   http://www.ethnos.gr/