Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Στο εξωτερικό βρίσκεται η Πηγή Δεβετζή

ΠΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ;

ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑ
ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥ
2ΕΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ;


Για προσπάθεια αμαύρωσης του ονόματός και της σταδιοδρομίας της έκανε λόγο η Πηγή Δεβετζή, στις πρώτες δημόσιες δηλώσεις που έκανε μετά την δημοσιοποίηση των κατηγοριών περί ντόπινγκ εις βάρος της και τους διετούς αποκλεισμού της. Η αλεξανδρουπολίτισσα πρωταθλήτρια του τριπλούν μίλησε στον «Σπορ FM» από την Αργεντινή, όπου βρίσκεται για τα γυρίσματα του τηλεοπτικού παιχνιδιού «Wipe Out», τονίζοντας ότι με την επιστροφή της στην Ελλάδα, θα απαντήσει αρμοδίως για όλα όσα της καταμαρτυρούν.

«Αυτή είναι μια ιστορία που έγινε το 2009. Ήρθε ένας ελεγκτής χωρίς διακριτικά και χωρίς να μου δείξει ταυτότητα και μου ζήτησε δείγμα που φυσικά δεν έδωσα. Οι κανονισμοί λένε ότι πρέπει να έχει γυναίκα μαζί του, για να έρθει μαζί μου την ώρα που θα δίνω δείγμα, αλλά ήταν μόνος του. Μετά από μία εβδομάδα ήρθε κανονικά και με ταυτότητα και με γυναίκα και πήρε το δείγμα. Μετά από όλα αυτά θεώρησε ότι έπρεπε να κάνει αναφορά. Το περίεργο είναι ότι όλα αυτά βγήκαν τώρα που λείπω», σχολίασε η εβρίτισσα ολυμπιονίκης μας.

«Δυστυχώς κάποιοι θέλουν να αμαυρώσουν το όνομά μου τώρα στα τελειώματα της καριέρας μου και με κατηγορούν για κάτι, στο οποίο είμαι ενάντια. Πολλοί λένε ότι κρύβομαι και σιωπώ, αλλά απλά λείπω και μόλις γυρίσω θα μιλήσω για όλα. Έχω λάβει γνώση για το τι έχει ειπωθεί και γραφτεί και καλά θα κάνουν να προσέχουν κάποιοι τι λένε και το γράφουν. Έχω ακούσει για ντοπαρισμένη και λοιπά και δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά», σχολίασε η Δεβετζή στους Γιώργο Θαναηλάκη και Μηνά Τσαμόπουλο.

«Γιατί δεν το βγάλανε το 2009 αυτό το θέμα; Τώρα, το 2011, θα είχε τελειώσει. Τυχαίο ήταν που βγήκε τώρα που αποφάσισα να ξανακατέβω σε αγώνες; Κάποιοι δεν ήθελαν να συμμετάσχω από πριν. Μόλις γυρίσω θα τα πω όλα. Έχει δημιουργηθεί ένα παρασκήνιο και φρικάρω. Οι ίδιοι οι άνθρωποι που έρχονταν μαζί μου στις επιτυχίες τα λένε τώρα όλα αυτά. Δεν το περίμενα αυτό το πράγμα», σχολίασε η ιπτάμενη θρακιώτισσα, ολοκληρώνοντας τις πρώτες δηλώσεις της μετά τη δημοσίευση της ποινής του διετούς αποκλεισμού της, με το στίγμα του οποίου δυστυχώς ολοκληρώνει μια λαμπρή καριέρα.

 
Πηγή:  http://www.thrakisport.gr/