Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Δήλωση Γιάννη Αθανασιάδη: "Αρνήθηκα να δώσω λευκή επιταγή"

Με μια αναλυτική όσο και ενδιαφέρουσα δήλωση, αναφέρεται στους λογους της παραίτησής του και παραθέτει κάποια από τα γεγονότα που οδήγησαν στο αδιέξοδο των διαπραγματεύσεων με το Σωτήρη Τσιακίρογλου

                          ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ


Με μια αναλυτική όσο και ενδιαφέρουσα δήλωση, ο Γιάννης Αθανασιάδης αναφέρεται στους λογους της παραίτησής του και παραθέτει κάποια από τα γεγονότα που προηγήθηκαν και οδήγησαν στο αδιέξοδο των διαπραγματεύσεων με το Σωτήρη Τσιακίρογλου κάνοντας λόγο για "λευκή επιταγή" που του ζητήθηκε από την άλλη πλευρά:


«Μετά την ολοκλήρωση της εκλογικής διαδικασίας και της ανάδειξης νέου Προέδρου στο Επιμελητήριο Ξάνθης, όπως είναι γνωστό, υπέβαλα την παραίτησή μου.

Όπως ανέφερα αποχωρώντας από το Επιμελητήριο, η αξιοπρέπειά μου, μετά τις τελευταίες εξελίξεις δεν μου επιτρέπει να παραμείνω και θεωρώ ότι δεν θα μπορώ στο εξής να είμαι χρήσιμος στον επιμελητηριακό θεσμό. Με λυπεί η στάση των συμβούλων μου αλλά όλοι σε αυτή τη διαδρομή κάναμε τις επιλογές μας και κρινόμαστε με βάση αυτές.

Επειδή, στη διάρκεια των τελευταίων ημερών ακούστηκαν και γράφτηκαν πολλά για τη στάση μας και τις συζητήσεις μας, οφείλω να είμαι ξεκάθαρος απέναντι σε όσους ψήφισαν το συνδυασμό μας και ζήτησαν από εμάς την ανατροπή. Σε αυτό το πλαίσιο παραμείναμε από την πρώτη στιγμή, αρνούμενοι να συνεργαστούμε με το συνδυασμό της πλειοψηφίας έναντι οποιωνδήποτε ανταλλαγμάτων. Παράλληλα, εξαντλήσαμε τα περιθώρια συνεργασίας με το έτερο συνδυασμό αλλά αισθανθήκαμε ότι μας ζητείται «λευκή επιταγή». Σε αυτή την προοπτική δεν ήταν δυνατόν να συναινέσουμε καθώς η επιλογή της ανατροπής, έπρεπε να εξασφαλίζει στα μέλη ότι δεν θα είμαστε συνένοχοι στην απομάκρυνση του σημερινού καθεστώτος με την εγκαθίδρυση ενός νέου που θα συνεχίσει να απαξιώνει το Επιμελητήριο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Απέδειξα, θέλω να πιστεύω, με την παρουσία μου, ότι δεν στρατεύτηκα για να ικανοποιήσω τις προσωπικές μου φιλοδοξίες αλλά γιατί ζητήθηκε να ηγηθώ υπό αντίξοες συνθήκες, και τις δύο φορές, ενός ψηφοδελτίου που να εκφράσει τις απόψεις ενός ευρύτερου πολιτικού και επιχειρηματικού χώρου. Τα προβλήματα των επιχειρηματιών παραμένουν σοβαρά και σε αυτό το επίπεδο, τόσο εγώ όσο και οι συνυποψήφιοί μου, θεωρώ ότι πρέπει να αναλάβουμε το μερίδιο της ευθύνης που μας αναλογεί για την αδυναμία μας να τα αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά.

Δεν κρατώ κακία σε κανέναν, δεν θέτω ηθικά ζητήματα σε άλλους παρά μόνο στον εαυτό μου και δεν διαχωρίζω τους συνεργάτες και τους φίλους μου με βάση τις πεποιθήσεις ή την καταγωγή τους. Εύχομαι στη νέα Διοίκηση και τη νέα Αντιπολίτευση του Επιμελητηρίου κάθε επιτυχία στο έργο τους και αποχωρώ ήσυχος, ότι επιτέλεσα στο ακέραιο το καθήκον μου, απέναντι σε όσους με πίστεψαν.»

Πηγή:  http://www.xanthipress.gr/