Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Στέλεχος της ΝΔ από την Θράκη παραιτήθηκε για να πολιτευτεί

ΠΟΙΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΖΟΤΖΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΟΠΟΥΛΟ ΥΠΕΒΑΛΕ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ;


ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

Παραιτηθηκε απο τη θεση του Συντονιστη Τομεα Στρατηγικης του Πολιτικου Σχεδιασμου της Νεας Δημοκρατιας ο Κυριακος Μπαμπασιδης προκειμενου να μην υπαρχει τυπικο κωλυμα σε ενδεχομενη υποψηφιοτητα του  στις επομενες εθνικες εκλογες

Αναλυτικα το κειμενο της παραίτησης:
 
 
ΠΡΟΣ
Τον Γραμματέα
Πολιτικού Σχεδιασμού
Νέας Δημοκρατίας
Κ. Μάξιμο Χαρακόπουλο
Βουλευτή Ν. Λαρίσης.


Κύριε Γραμματέα,

Με την παρούσα θα ήθελα να εκφράσω τις θερμότατες ευχαριστίες μου στον Πρόεδρο του Κόμματος κ. Αντώνη Σαμαρά και σε εσάς προσωπικά για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε τοποθετώντας με ως Συντονιστή Τομέα Στρατηγικής της Γραμματείας Πολιτικού Σχεδιασμού.

Επίσης δηλώνω την παραίτησή μου από την θέση αυτή, προκειμένου να μην υπάρχει κανένα τυπικό κώλυμα σύμφωνα με τις εσωτερικές διαδικασίες, αποφάσεις και εγκυκλίους του κόμματος, σε ενδεχόμενη υποψηφιότητα μου στις επόμενες εθνικές εκλογές, ώστε να συμβάλλω και εγώ με τρόπο άμεσο και αποτελεσματικό, στην μεγάλη προσπάθεια του Προέδρου μας και του Κόμματος για την απαρχή μιας νέας εποχής για την χώρα μας.

Με τιμή
Κυριάκος Μπαμπασίδης
Δικηγόρος- Δρ. Εγκληματολογίας
Πανεπιστημίου Hull Αγγλίας

.