Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Ετοιμος να ξαναεμπλακεί με την ΑΕΚ ο Ντέμης Νικολαΐδης

Τα λάθη του παραδέχθηκε ο εβρίτης πρώην ποδοσφαιριστής και πρόεδρος της ομάδας στη συνάντηση που είχε με την Original τα μεσάνυχτα της Τετάρτης
      ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ


Τα λάθη του παραδέχθηκε ο Ντέμης Νικολαΐδης στη συνάντηση που είχε με την Original τα μεσάνυχτα της Τετάρτης.

Ο πρώην άσος της ΑΕΚ δήλωσε έτοιμος να βοηθήσει την ομάδα, ωστόσο διέψευσε ότι είναι διατεθειμένος να επιστρέψει στην προεδρία της. Οι οργανωμένοι οπαδοί του ζήτησαν να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να βρεθεί μία λύση και εκείνος απάντησε: «Καταλαβαίνετε όλοι πως ήδη κινούμαι προς αυτή την κατεύθυνση».

Από την πλευρά της, η Original πρότεινε να αυξήσει την πίεση που ασκεί στους υπόλοιπους μετόχους. «Λέτε να μην τους έχω μιλήσει. Έχω μιλήσει αρκετές φορές με τον Νοτιά. Τα έχω εξηγήσει όλα. Όλοι ξέρουν πως αν δεν πληρώσουν οι μέτοχοι, δεν υπάρχει λύση. Γι' αυτό έκανα και αυτή την πρόταση, αυτή είναι η μόνη λύση», ήταν η απάντηση του Ντέμη.

Στη συνέχεια ο πρώην πρόεδρος της «Ένωσης» πρόσθεσε: «Έκανα λάθη, αλλά έχω ακούσει και πολλά. Όσο αγαπάτε την ΑΕΚ εσείς την αγαπώ κι εγώ. Και το σημαντικότερο τώρα είναι να σωθεί η ΑΕΚ. Τώρα μόνο με πράξεις θα φανεί ποιος είναι ΑΕΚ και ποιος την αγαπάει».

Μάλιστα, τόνισε ότι είναι έτοιμος να βρει ακόμη 2 εκατομμύρια ευρώ για την ΑΕΚ: «Αν όλα πάνε καλά και οι μέτοχοι βάλουν χρήματα, ο Χάρης Οικονομόπουλος και εγώ μπορούμε να εξασφαλίσουμε το καλοκαίρι άλλη μια ταμειακή διευκόλυνση ύψους 2 εκατ. ευρώ, αλλά κάτι τέτοιο δεν είναι λύση για την ΑΕΚ».

Όσο για το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην προεδρία της «Ένωσης»: «Δεν μπαίνω στη διαδικασία. Δεν θέλω να γίνω πρόεδρος. Είπα στον Οικονομόπουλο να αναλάβει εκείνος, αλλά δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο».

 
Πηγή:  http://www.gazzetta.gr/