Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Η Μπέτυ Μαγγίρα μιλάει για τις διατροφικές της συνήθειες. Πως διατηρείται αδύνατη;

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΜΙΚΡΗ ΤΗΣ ΚΟΡΗ ΑΝΔΡΙΑΝΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΥΓΙΕΙΝΑ...

                         ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΝΟΥ
                             ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ
                               ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ



Την αγαπάς για τις ατάκες της, το μπρίο της, την ενέργειά της, το χιούμορ της. Τη ζηλεύεις για το στιλ της, για το γούστο της, για τα ρούχα της. Τη συζητάς για το αδύνατο, καλλίγραμμο σώμα της που διατηρεί ακόμα και μετά την εγκυμοσύνη της.

Αν τη δεις στη σκηνή του Lalu όπου εμφανίζεται θα καταλάβεις για τι ακριβώς μιλάω. Πώς τα καταφέρνει; Τι τρώει και είναι τόσο αδύνατη; Μαρούλια; Γυμνάζεται; Η Μπέττυ Μαγγίρα μας μίλησε για τις διατροφικές της συνήθειες... Για το εβδομαδιαίο της μενού, για το πως η μικρή της κόρη τη βοήθησε να τρώει υγιεινά...


Ποια είναι η σχέση σου με αυτό που λέμε δίαιτα;

Mε την αυστηρή δίαιτα δεν έχω καμία απολύτως σχέση. Με τη σωστή διατροφή έχω! Κι όταν λέω σωστή διατροφή, δεν εννοώ να πεινάει κάποιος. Δεν έχω καμία σχέση με τέτοιου τύπου δίαιτες: να τρώω μαρούλια, καρότα και τέτοια. Λόγω της μικρής όμως έχω μπει σε πρόγραμμα και τρώω καλά.

Προσέχω απλά να μην κάνω υπερβολές. Να μην τρώω πάρα πολλά γλυκά δυο τρεις μέρες σερί. Ή αν τύχει και το κάνω προσέχω μετά να μην φάω γλυκό για δυο τρεις μέρες.


ΔΕΣ ΕΝΑ ΤΥΠΙΚΟ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΜΠΕΤΥΣ ΜΑΓΓΙΡΑ



Θα έλεγε κανείς πως πρόκειται για υπόδειγμα διατροφής!

Υπόδειγμα δεν το λες! Γιατί τρώω και τις κρέμες γάλακτος και τις σάλτσες με τα τυριά και μακαρόνια με σάλτσα και τυρί. Έχω καλό μεταβολισμό και είμαι και άνθρωπος που δεν είμαι γενικώς αραχτή, κινούμαι όλη μέρα!


Πόσο εύκολο είναι όμως να μπει κανείς σε ένα τέτοιο πρόγραμμα;

Δεν είναι δύσκολο. Η μαμάδες μας δηλαδή πως το έκαναν και μαγείρευαν και τρώγαμε. Όταν έχεις ένα παιδί αυτό συμβαίνει αναγκαστικά. Πριν, επειδή δεν είμαι και fan της μαγειρικής, η αλήθεια είναι ότι τρώγαμε συνέχεια έξω, παραγγέλναμε συχνά από έξω. Κάποια στιγμή όμως τα βαριέσαι πάρα πολύ όλα αυτά. Και όταν τρως σπιτικό φαγητό, όχι απλά φαίνονται άνοστα τέτοια φαγητά, αλλά μοιάζουν με "σόλες"! Δεν γίνεται το παιδί να τρώει τέτοια πράγματα κι έτσι μπαίνεις κι εσύ σε πρόγραμμα, γιατί κάποια στιγμή έπρεπε να συμβεί και αυτό.


Είναι δηλαδή το παιδί κίνητρο για να τρέφεσαι σωστά;

Βοηθά πολύ όλο αυτό, στο να το πάρεις απόφαση και να το κάνεις πράξη. Κατά τα άλλα, αν θέλεις κάτι πραγματικά όλα γίνονται. Η μικρή χρειάζεται και ενδιάμεσα γεύματα με φρούτα ή αυγό. Τσιμπολογάω και εγώ κανά φρουτάκι. Παρόλο που είμαι του φρούτου γενικά. Και αν δεν τα έτρωγα ήταν κυρίως λόγω χρόνου, δεν ψώνιζα παλιότερα κτλ. Τα λατρεύω τα φρούτα.

Για παράδειγμα, πάω μια φορά τη βδομάδα στη βιολογική λαϊκή και ψωνίζω τα φρούτα μου, τις σαλάτες μου. Εντάξει, θέλει λίγη προσπάθεια... τίποτα δεν γίνεται χωρίς προσπάθεια εδώ που τα λέμε. Κι αυτές που έχουν κορμάρες γυμνάζονται από το πρωί ως το βράδυ, προσέχουν. Τίποτα δεν χαρίζεται...


Εσύ γυμνάζεσαι;

Κοίταξε εγώ δεν γυμνάζομαι! Δεν έχω όμως το τέλειο σώμα. Και χαλάρωση έχω και κυτταρίτιδα. Δεν είμαι και η Naomi Cambel. Αν θα ήθελα το σώμα μου να είναι ακόμη καλύτερο –σαν αναλογίες είναι μια χαρά, αυτό που χρειάζεται είναι σύσφιξη- θα έπρεπε να γυμνάζομαι. Δεν έχω παράπονο... Είναι και ευλογία αυτό, από το Θεό! Έχω καλό μεταβολισμό. Δηλαδή για αυτά που τρώω, γιατί σου είπα δεν τρώω μαρούλια και σαλάτες, είμαι πάρα πολύ καλά. Κάνω το σταυρό μου... Το βοηθάω κατά καιρούς με Pilates, κινούμαι συνέχεια –δεν κάθομαι καθόλου, κάνω δουλειές μέσα-έξω από το σπίτι, πάνω-κάτω κι αυτό βοηθά στις καύσεις! Σίγουρα όμως θα ήταν πολύ καλύτερα τα πράγματα αν έκανα και γυμναστική.


Πώς αποφάσισες να κάνεις κάποια στιγμή Pilates;

Μετά τη γέννα μπήκα στη διαδικασία και έκανα Pilates 1-2 φορές την εβδομάδα τουλάχιστον! Μετά τα παράτησα. Βαριέμαι! Η γυμναστική πρέπει να γίνει τρόπος ζωής. Να μπεις στη διαδικασία να μην το κάνεις καταναγκαστικά. Να βρεις έναν τρόπο να το διασκεδάζεις, να το ευχαριστιέσαι! Τώρα γυμναστήριο θα είναι αυτό; Τένις; Κάποιο σπορ; Κάτι που σε διασκεδάζει; Όχι όμως να λες “Πο πο έχω να πάω στο γυμναστήριο”! Δεν ξέρω αν μπορώ να το κάνω κάποια στιγμή αυτό. Έφτασα και σε κάποια ηλικία, δεν είμαι πια 15 χρόνων να πεις τώρα θα ξεκινήσω. Όσο μεγαλώνεις τόσο χειροτερεύει αυτό.


Πήρες πολλά κιλά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Όχι πολλά. Γύρω στα 12-13 κιλά! Δεν ζυγιζόμουν από ένα σημείο και έπειτα. Αλλά δεν ήταν κάτι υπερβολικό. Αμέσως δηλαδή ήμουν μια χαρά. Κι αυτά τα λίγα που μου έμειναν τα έχασα σε μεγάλο χρονικό διάστημα. Δεν πιέστηκα καθόλου γιατί δεν χρειάστηκε να δουλέψω. Μετά από κάποιους μήνες προέκυψε η εκπομπή στην τηλεόραση και μπήκα σε διαδικασία να προσέξω. Δεν με ενοχλούσαν πάνω μου τα λίγα έξτρα κιλά.


Υπήρξε στιγμή που να βγήκες στη σκηνή και να σκέφτεσαι πως θα ήθελες να έχεις χάσει μερικά κιλά;

Όχι δεν έφτασα ποτέ σε σημείο να είμαι στη σκηνή, να νιώθω πρησμένη και να λέω “πο πο, θέλω να χάσω 2-3 κιλά”! Με τις πρόβες και με τα τρεχάματα χάνω. Συνήθως καταλήγω και πιο αδύνατη από ότι θα 'θελα. Είναι τόσο το άγχος και το τρέξιμο με τις πρόβες που πάντα χάνεις. Η τρεχάλα σε κάνει και χάνεις! Άμα τρέχεις όλη μέρα, θα σου πω αν θα παχύνεις. Εκτός κι αν γυρνάς σπίτι 12 το βράδυ και κατεβάζεις τον αγλέορα. Ε, εντάξει αυτό δεν είναι σωστό.


Υπάρχει κάποιο φαγητό στο οποίο να μην μπορείς να αντισταθείς;

Είμαι πάρα πολύ μακαρονού και δεν μπορώ να πω ποτέ όχι στα μακαρόνια. Και να σου πω και κάτι το φαγητό το θεωρώ απόλαυση που δεν πρέπει να τη στερούμαστε. Απλά πρέπει να προσέχουμε τις υπερβολές. Θα μου πεις το λες εσύ που είσαι αδύνατη, μια κυρία που έχει πολλά κιλά και θέλει να φάει τα μακαρόνια; Εντάξει πρέπει να προσέχουμε. Για να φτάσεις σε αυτά τα κιλά ένας άνθρωπος κάποιος λόγος υπήρχε. Πέρα από το σκαρί θα το βοήθησε κι αυτός με το φαγητό. Γι' αυτό κάνω το σταυρό μου που είμαι έτσι όπως είμαι και μπορώ και απολαμβάνω το φαγητό. Γιατί δεν θα μπορούσα να το στερούμαι να σου πω την αλήθεια και να τρώω συγκεκριμένες ποσότητες, βρασμένα κτλ. Εκτός πια αν έπρεπε να χάσω κάποια κιλά σε χρόνο dt... αλλά θεωρώ ότι με σωστή διατροφή, η λέξη δίαιτα δεν πρέπει να υπάρχει στο λεξιλόγιό μας, πρέπει να τρεφόμαστε σωστά τέλος. Ένας που έχει περισσότερα κιλά πρέπει να προσέχει με τις σάλτσες, τα τυριά, τα ψωμιά.


Με άλλα λόγια δεν πιστεύεις πως υπάρχει κάποιο μυστικό για να αδυνατίσει κανείς;

Δεν νομίζω ότι υπάρχει, όχι. Όλα είναι θέμα ισορροπίας και σωστής διατροφής. Χρειάζεται να τρως από όλα. Εκτός από λίπη που εμένα δεν μου αρέσουν. Λιπαρά κρέατα, αρνί, παϊδάκια εγώ δεν μπορώ να τα φάω. Μου μυρίζει πολύ έντονα το κρέας και δεν μπορώ να το φάω


Ποια είναι η σχέση σου με τη μαγερική;

Δεν είμαι και η κολλητή της Βέφας. Ξέρω απλά. Δεν μου αρέσει, δεν το απολαμβάνω. Ευτυχώς που το απολαμβάνει ο σύζυγός μου και έχει μπει στη διαδικασία. Του αρέσει να μαγειρεύει και μας φτιάχνει υπέροχα πράγματα και τα γευόμαστε. Και καθαρίζουμε εμείς μετά την κουζίνα! Είναι αυτός ο σεφ του σπιτιού. Εγώ καθαρίζω την κουζίνα.


Υπάρχει κάποια επώνυμη που να θεωρείς το σώμα της το ιδανικό;

Δεν υπάρχει σαν το σώμα της Ναόμι Κάμπελ! Είναι συγκλονιστικό το κορμί της κοπέλας. Και η Jennifer Aniston έχει κάνει φοβερό σώμα. Τελευταία μου αρέσει και το σώμα της Gwyneth Paltrow. Αλλά όλες αυτές γυμνάζονται πάρα πολύ. Δεν είναι τόσο αθλητικό. Δεν είμαι fan του πάρα πολύ γυμνασμένου κορμιού. Δεν μου αρέσει καθόλου το σώμα της Madonna, ας πούμε. Η πολύ γραμμωμένες γυναίκες δεν μου αρέσουν. Η Aniston και η Paltrow έχουν πολύ θηλυκό σώμα. Ωραία αδύνατα πόδια γυμνασμένα. Και το σώμα της Καγιά μου αρέσει πάρα πολύ.

 
Πηγή:  http://www.tlife.gr/