Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

Κατάθεση ψυχής από τον Νάσο Γουμενίδη για τον χαμό του αδερφού του από ναρκωτικά

Μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου για το άκρως προσωπικό δράμα που πέρασε πέρυσι η γνωστή οικογένεια της Αλεξανδρούπολης αλλά και την απόφασή του να δημοσιοποιήσει ο ίδιος το θέμα
                 ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ


Ο Νάσος Γουμενίδης «άνοιξε» την ψυχή του στην Τατιάνα Στεφανίδου και μίλησε για το γεγονός που έχει σημαδέψει την ζωή του, τον χαμό του αδελφού του.

«Αν με ρωτήσεις πώς έμπλεξε και γιατί το έκανε, θα πω ότι τα παιδιά που μπλέκουν με τα ναρκωτικά είναι αδύναμα και όχι άρρωστα. Δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τη ζωή και γιατί θέλουν να κάνουν εντύπωση, ακόμη και αρνητική. Ο αδελφός μου νομίζω άνηκε σε αυτήν την δεύτερη κατηγορία. Όταν κατάλαβα ότι είχε μπλέξει τσακωθήκαμε και σκέφτηκα μέχρι και να τον διώξω από το σπίτι που συγκατοικούσαμε. Ήμουν ο μπαμπάς και η μαμά στην Αθήνα και δεν ήξερα πως να το αντιμετωπίσω. Η όλη κατάσταση γιγαντώθηκε όμως όταν έφυγε από την Αθήνα. Δεν κατάφερε να κάνει κάτι εδώ και επέστρεψε στους γονείς στην Αλεξανδρούπολη. Αποφάσισε να επιστρέψει στα σίγουρα», δήλωσε στην εκπομπή «Μίλα» και συνέχισε λέγοντας ότι νιώθει τύψεις, αφού δεν πρόλαβε να τον αποχαιρετήσει έτσι όπως ήθελε:

«Ο αδελφός μου ήταν πολύ γλυκός άνθρωπος και νιώθω τύψεις, γιατί τα 15 χρόνια που είχε μπλέξει ήμουν ο μόνος κακός απέναντί του, ενώ οι άλλοι τον δέχτηκαν.Δεν ήθελε να πάει σε κέντρο απεξάρτησης. Θεωρούσε πως τα ναρκωτικά θα ήταν εύκολο να τα ξεπεράσει. Νομίζω ότι σε όλη την οικογένειά μου υπήρχε έλλειψη παιδείας πάνω σε αυτό το θέμα. Οι δικοί μου έκαναν όλες τις προσπάθειες. Εγώ έπρεπε να έχω το ρόλο του σκληρού και δεν πρόλαβα να τον αποχαιρετήσω και να του πω πόσο τον αγαπούσα. Απομακρυνθήκαμε αρκετά από αυτήν την ιστορία».

Ενώ αποκάλυψε ότι με τον θάνατο του αδελφού του πήρε ένα μεγάλο μάθημα: «Ο Δημήτρης, δυστυχώς, έφυγε και μάλιστα πολύ άδικα, αλλά με το θάνατό του έδωσε ένα μάθημα σε εμένα για το μικρό μου το παιδί. Μεγαλώνοντας την κόρη μου αντιλαμβάνομαι την ευθύνη απέναντί της. Όταν η κόρη μου μεγαλώσει θα την πάω στον τάφο του θείου της και θα της πω ότι "έφυγε πριν από χρόνια εξαιτίας των ουσιών". Μπορεί να ακούγεται ακραίο, αλλά για εμένα είναι το σωστό».

Όταν ο Νάσος πήρε την απόφαση να δημοσιοποιήσει τους λόγους για τους οποίους ο αδελφός του «έφυγε» από την ζωή στο blog του στο gossip-tv.gr, οι περισσότεροι είχαν αναρωτηθεί γιατί το έκανε. Λίγους μήνες μετά, ο Νάσος σε μια εξομολόγηση καρδιάς, εξήγησε γιατί πήρε αυτή την απόφαση: «Δημοσιοποίησα αυτήν την ιστορία για να προλάβω τα παρατράγουδα και να προστατεύσω την οικογένειά μου. Και από εκείνη τη στιγμή και μετά δεν αναφέρθηκε κανένας άλλος σε αυτό».

 
Πηγή:  http://www.gossip-tv.gr/