Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Πρόταση γάμου από πασίγνωστο θρακιώτη ηθοποιό


Δηλώνει απόλυτα ερωτευμένος και παρόλο που δήλωνε εργένης, τώρα εκτιμά ότι σύντομα θα μας χαρίσει κουφέτα
                 ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;



Θα είναι ο οικοδεσπότης της εκπομπής «Λες και το ‘ξερες», στην οποία η υποκριτική παίζει πρωταρχικό ρόλο, ενώ παράλληλα δηλώνει ερωτευμένος.

Ο Ρένος Χαραλαμπίδης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «ΕΓΩ», δήλωσε ότι πέρα από τα επαγγελματικά τον έχει χτυπήσει και το βελάκι του έρωτα.

«Πιστεύω στην καλή μου τύχη και το ένστικτό μου, μου λέει ότι δεν θα παραμείνω για πολύ ακόμη εργένης».

Ο απόλυτος έρωτας ήρθε στην ζωή του από προξενιό: «Mας γνώρισαν κοινοί φίλοι, οι οποίοι θεωρούσαν ότι θα έπρεπε να βρεθούμε! Ήταν φοβερό. Εκείνη με ήξερε. Εμένα μου είχαν πει οι φίλοι μου ότι είναι μια πολύ ωραία κοπέλα. Με το που τη γνώρισα, της έκανα πρόταση γάμου το ίδιο βράδυ. Αλλά δεν μου απάντησε»…

 
Πηγή:  http://www.zougla.gr/