Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Αλ. Κοντός: "Παραπέμπομαι χωρίς στοιχεία, ήμουν πάντα πολέμιος της Μονής Βατοπεδίου"

Ολη η απολογία του βουλευτή Ξάνθης και πρώην Υπουργού στην Ολομέλεια της Βουλής, λίγο πριν η μυστική ψηφορία τον στείλει στο δικαστικό συμβούλιο

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

«Άδικη δίωξη, χωρίς στοιχεία, κατά παράβαση κάθε έννοιας νομιμότητας και με άνωθεν εντολές» χαρακτήρισε την παραπομπή του στο δικαστικό συμβούλιο, ο πρώην υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης της ΝΔ, Αλέξανδρος Κοντός.

«Πολλοί γνωρίζουν την διαδρομή μου, τους αγώνες που έδωσα για τους αγρότες και την περιφέρεια, αλλά με περισσή ευκολία, και γνωρίζοντας πως δεν έχει διαπιστωθεί ούτε κατ’ ελάχιστον η ύπαρξη δόλου και χρηματισμού, καταθέτουν πόρισμα με πρόταση παραπομπής. Οι κατηγορίες, πέραν από αστήρικτες και ανυπόστατες, ξεπερνούν και την υπερβολή, με αποκορύφωμα την ηθική αυτουργία σε ξέπλυμα μαύρου χρήματος και σε απάτη. Πώς μπορούμε να μιλάμε γι’ αυτό όμως, όταν δεν προέκυψε ροή μαύρου χρήματος και ο φυσικός αυτουργός της; Όταν δεν τεκμηριώνεται ούτε και ροή πολιτικού χρήματος;» αναρωτήθηκε ο κος Κοντός και συμπλήρωσε:

«Όλα αυτά παραπέμπουν σε θέατρο του παραλόγου, να καλούμαι να αποδείξω πως δεν είμαι ένοχος. Ότι δεν μετείχα σε σκάνδαλο, όταν δεν υπάρχει ούτε στοιχείο ή ένδειξη που να τεκμηριώνει αυτήν την υπόθεση».

Ο πρώην υπουργός, καυτηρίασε το επιχείρημα της πλειοψηφίας, πως η παραπομπή είναι αναγκαία προκειμένου να ικανοποιηθεί το περί δικαίου αίσθημα του λαού, αντιλέγοντας πως «η άνευ στοιχείων παραπομπή πολιτικών μόνον γι’ αυτό το λόγο, δεν τιμά κανέναν. Πολύ δε περισσότερο, ανοίγει επικίνδυνους δρόμους για τη λειτουργία του κοινοβουλευτισμού στο μέλλον».

Όσον αφορά τον ίδιο, ο κος Κοντός υπενθύμισε πως «ήμουν πάντα πολέμιος της Μονής και σθεναρά αντιτάχθηκα στις αξιώσεις της. Ήμουν από τους επικεφαλής της Επιτροπής κοινωνικών φορέων της Ξάνθης. Ουδείς μάρτυρας κατέθεσε πως είχα οιαδήποτε σχέση, ή συνάντηση, με τους εκπροσώπους της Μονής. Οι ίδιοι οι Εφραίμ και Αρσένιος δήλωσαν πως ήμουν πολέμιός τους. Ο πρόεδρος του δικηγορικού συλλόγου της Ξάνθης, ο αδελφός του γραμματέα του ΠΑΣΟΚ, ο κος Ξυνίδης, δήλωσε πως και πριν και μετά τις εκλογές του 2004, ο κος Κοντός ήταν δεδηλωμένα αντίθετος στη Μονή Βατοπεδίου. Οι συμπολίτες μου ανανέωσαν την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου».

Ο πρώην υπουργός, επανέλαβε το κεντρικό επιχείρημα της Νέας Δημοκρατίας, πως δεν υπήρξε ζημία για το Δημόσιο συνεπεία των ανταλλαγών, κάτι που «αποδεικνύεται από τέσσερις εκτιμήσεις του Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών και του διεθνούς κύρους εκτιμητικών οίκων» – όπως επίσης και ότι το ιδιοκτησιακό καθεστώς της λίμνης Βισθωνίδας, δεν είναι δεδομένο: «Είναι αυθαίρετο το επιχείρημα ότι η λίμνη ανήκει στο Δημόσιο. Από το 2003, 25000 στρέμματα γης και η λίμνη, είχαν μεταβιβαστεί στη Μονή. Μόλις πριν λίγους μήνες κατέθεσε το Δημόσιο αγωγή κατά της Μονής διεκδικώντας την κυριότητα της Βισθωνίδας. Πώς λοιπόν προϋποτίθεται ότι ανήκει στο Δημόσιο;»

Τέλος, ο κος Κοντός δήλωσε πως «δεν πρόκειται να συμβιβαστώ με οποιαδήποτε λογική παραγραφών» και πως «θα εκμεταλλευτώ όλες τις δυνατότητες της νομοθεσίας, για να αποτινάξω από πάνω μου κάθε σπίλωση. Σας ζητώ να με κρίνετε αντικειμενικά και δίκαια. Να αξιολογήσετε την πολιτική μου δράση, τον χαρακτήρα μου, τους αγώνες που έχω δώσει για πάρα πολλά χρόνια, για το πιο ταλαιπωρημένο τμήμα του ελληνικού λαού, τους έλληνες αγρότες».

.