Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

«Υπάρχουν δυνατότητες για μετάλλια» στο Πανευρωπαϊκό Στίβου

Ξεκινά αύριο με τη συμμετοχή και του θρακιώτη Κώστα Μπανιώτη στο ύψος

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ;



Τα τελευταία χρόνια πάγια τακτική των εκάστοτε εθνικών προπονητών είναι να αποφεύγουν να μιλήσουν για πιθανότητες μεταλλίων κατά την αποχώρηση εθνικής ομάδας για μια μεγάλη διοργάνωση. Χθες τα 10 από τα 14 μέλη της αποστολής αναχώρησαν για το Παρίσι όπου την Παρασκευή αρχίζει το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κλειστού στίβου, με τον Δημήτρη Ευαγγελόπουλο να τονίζει πως υπάρχουν προοπτικές από έξι αθλητές για να διεκδικήσουν ένα μετάλλιο.

«Η εθνική ομάδα που θα πάρει μέρος στο Παρίσι είναι νέας εποχής, νέων ηθών. Σαν ΣΕΓΑΣ αυτό που θέλουμε είναι οι αθλητές μας να πιστοποιήσουν τις επιδόσεις που έκαναν στους φετινούς τους αγώνες. Δεν μου αρέσει να μιλάω για μετάλλια, αλλά νομίζω ότι 6 αθλητές έχουν δυνατότητες να είναι στο βάθρο» ανέφερε ο τεχνικός διευθυντής του ΣΕΓΑΣ.

Ενας από τους έξι είναι και ο Λούης Τσάτουμας που πάει με πιθανότητες ακόμη και για ένα μετάλλιο, αν δεν αντιμετωπίσει προβλήματα με το πόδι του.

«Σίγουρα είναι ερωτηματικό για μένα το πώς θα αντιδράσει το πόδι μου στον αγώνα. Ηρθε μία σύσπαση στο πόδι μου, που με έκανε να αναθεωρήσω πολλά πράγματα, ακόμη και τη συμμετοχή μου στους αγώνες. Από εκεί και πέρα, ύστερα από προσπάθεια κατάφερα να είμαι εδώ με την υπόλοιπη αποστολή και να ταξιδέψω. Καλό θα ήταν ο προκριματικός να βγει με ένα άλμα που θα φέρει την πρόκριση» σχολίασε.


Τριάδα με ελπίδες

Οι τρεις εκπρόσωποί μας στο τριπλούν (Πέρρα, Παπαχρήστου, Πανέτα) αναχώρησαν όλες μαζί με την ελπίδα της τριπλής παρουσίας στον τελικό του αγωνίσματος.

«Το πρώτο βήμα για μένα είναι να μπω στον τελικό. Είναι πολύ καλό για εμάς που θα είμαστε τρεις Ελληνίδες στον προκριματικό. Δείχνουμε ότι η Ελλάδα συνεχίζει την παράδοση στο αγώνισμα. Μακάρι τα άλλα δύο κορίτσια να κάνουν τις φετινές τους επιδόσεις και να πάρουν ένα μετάλλιο» ανέφερε η Πέρρα, με την Παπαχρήστου να δηλώνει: «Νιώθω έτοιμη και καλά προετοιμασμένη και το πιο σημαντικό είμαι αισιόδοξη. Ο στόχος μου είναι να είμαι στην τελική 8άδα. Αν μπεις στον τελικό, κρίνω ότι τα δύο πρώτα άλματα είναι καθοριστικά».


Δίδυμο στο ύψος


Διπλή παρουσία θα έχει η Ελλάδα και στο ύψος με τον Κώστα Μπανιώτη και τον Δημήτρη Χονδροκούκη.

«To επίπεδο είναι πολύ υψηλό στο αγώνισμα. Υπάρχουν ικανοί άλτες κι εγώ αντιπροσωπεύω την Ελλάδα. Ευθύνη μου είναι να κάνω στο Παρίσι αυτό που κάνω στην προπόνηση» είπε ο Μπανιώτης, με τον Χονδροκούκη να προσθέτει πως πάει με λίγο άγχος, αλλά για την εμπειρία της διοργάνωσης.


Με το βλέμμα στον τελικό

Από την πλευρά του ο Κώστας Φιλιππίδης τόνισε για την παρουσία του στο Παρίσι: «Πρώτος στόχος είναι να προκριθώ στον τελικό, κάτι που είναι δύσκολο. Από εκεί και πέρα στον τελικό θα κυνηγήσω και ένα ρεκόρ».

Οσον αφορά τον Δημήτρη Τσιάμη, ο πρωταθλητής του τριπλούν έφυγε φορώντας το αγαπημένο του σκουφάκι σχολιάζοντας: «Το 17,06 μ. μου δίνει καλύτερη ψυχολογία για το Παρίσι. Πρώτος στόχος είναι να μπω στον τελικό».


Τους υπολογίζουν

Στους Λούη Τσάτουμα, Κώστα Φιλιππίδη και Δημήτρη Τσιάμη στάθηκε η ευρωπαϊκή ομοσπονδία στο αφιέρωμα για τα άλματα στο Παρίσι. Για τον Τσάτουμα τόνισε πως είναι ο κορυφαίος στον κόσμο και με άλματα πάνω από τα 8 μ., για τον Φιλιππίδη πως έκανε δύο εθνικά ρεκόρ πηγαίνοντας 10 εκατοστά ψηλότερα σε σχέση με το 2010 και για τον Τσιάμη πως έκανε την καλύτερή του παρουσία φέτος έπειτα από πέντε χρόνια.


Πηγή:  http://www.sentragoal.gr/