Για ασυνέπεια, αναλγησία και έλλειψη κοινού νου κατηγορεί την κυβέρνηση αναφορικά με τους ισχυρισμούς της ότι δήθεν απελευθερώνει τον κλάδο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Ευριπίδης Στυλιανίδης δήλωσε σχετικά με το θέμα των ΤΑΞΙ:
«Η Κυβέρνηση με την απόφαση Ραγκούση αναδεικνύει το χειρότερο της εαυτό. Ασυνέπεια, αναλγησία και έλλειψη κοινού νου. Ισχυριζόμενη ότι δήθεν απελευθερώνει τον κλάδο:
1ον Εξαπάτησε τα ΤΑΞΙ και αυτοαναιρείται σε σχέση με αυτά, που η ίδια είχε συμφωνήσει επί υπουργίας Ρέππα.
2ον Καταστρέφει πλήρως τους 30.000 ιδιοκτήτες των ΤΑΞΙ και τις οικογένειές τους, που έτσι κι αλλιώς δοκιμάζονταν από την κρίση, οδηγώντας τους στην υπαλληλοποίηση ή την ανεργία.
3ον Δεν συμβάλλει στην πραγματική απελευθέρωση αλλά στη δημιουργία ολιγοπωλίων-καρτέλ, διότι δεν ακολουθεί δοκιμασμένα επιτυχώς ευρωπαϊκά συστήματα.
4ον Αδικεί και εξαθλιώνει αυτούς, που ακριβοπλήρωσαν πρόσφατα την απόκτηση άδειας, λόγω χρόνιων στρεβλώσεων, που το ίδιο το κράτος δημιούργησε τις τελευταίες δεκαετίες.
Αντιμετώπισα το θέμα των ΤΑΞΙ με ευθύνη, ειλικρίνεια και συνέπεια, υποστηρίζοντας τις ίδιες θέσεις σήμερα αλλά και όταν ήμουν Υπουργός Μεταφορών. Στάθηκα δίπλα στον κλάδο με αίσθημα δικαίου για τους εργαζόμενους, αλληλεγγύης για τους επαγγελματίες και τις οικογένειές τους και ευαισθησίας για τον πολίτη. Τόσο όταν ήμασταν Κυβέρνηση, όσο και σήμερα οι πρωτοβουλίες μου και οι προτάσεις μου είναι ξεκάθαρες και συνεπείς:
1ον Ενημέρωσα τον Πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά και συνέβαλα μαζί με συναδέλφους μου, ώστε να πάρει ξεκάθαρη θέση στήριξης των δικαίων αιτημάτων των ΤΑΞΙ, ζητώντας τους όμως να μην κλείνουν δρόμους, λιμάνια και αεροδρόμια.
2ον Ενημέρωσα τον αρμόδιο Τομεάρχη της ΝΔ και τους Κοινοβουλευτικούς Εκπροσώπους, προκειμένου να ζητηθεί από την Κυβέρνηση να επαναξετασθεί για την Περιφέρεια ο τύπος Ρέππα, που αυξάνει παράλογα τον αριθμό των αγοραίων ΤΑΞΙ στο Νομό Ροδόπης με κίνδυνο να καταστραφούν οι ούτως ή άλλως δοκιμαζόμενοι επαγγελματίες των ΤΑΞΙ.
3ον Υποστήριξα, όπως και η παράταξη της ΝΔ, την θέση του προεδρείου του κλάδου, περί απελευθέρωσης με κανόνες, κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα, που συνδέουν τον αριθμό των ΤΑΞΙ με την αναλογία του πληθυσμού, όπως πχ στη Γερμανία.
4ον Ως Υπουργός, στήριξα τον κλάδο θεσμικά και οικονομικά, προωθώντας με ευελιξία ηλεκτρονικά συστήματα εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών (GPS για την ασφάλεια των οδηγών), τα οποία δυστυχώς η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ τα αγνόησε και τα εγκατέλειψε.
Τόσο ως Βουλευτής Ροδόπης όσο και ως Γραμματέας Προγράμματος της ΝΔ θεωρώ απαράδεκτη και αποπροσανατολιστική την πρωτοβουλία Ραγκούση, η οποία εκδηλώθηκε στην καρδιά της τουριστικής περιόδου με ασέβεια για έναν επαγγελματικό κλάδο και χωρίς το παραμικρό οικονομικό ή άλλο όφελος για το δημόσιο.
.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Ο Βουλευτής Ροδόπης της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Ευριπίδης Στυλιανίδης δήλωσε σχετικά με το θέμα των ΤΑΞΙ:
«Η Κυβέρνηση με την απόφαση Ραγκούση αναδεικνύει το χειρότερο της εαυτό. Ασυνέπεια, αναλγησία και έλλειψη κοινού νου. Ισχυριζόμενη ότι δήθεν απελευθερώνει τον κλάδο:
1ον Εξαπάτησε τα ΤΑΞΙ και αυτοαναιρείται σε σχέση με αυτά, που η ίδια είχε συμφωνήσει επί υπουργίας Ρέππα.
2ον Καταστρέφει πλήρως τους 30.000 ιδιοκτήτες των ΤΑΞΙ και τις οικογένειές τους, που έτσι κι αλλιώς δοκιμάζονταν από την κρίση, οδηγώντας τους στην υπαλληλοποίηση ή την ανεργία.
3ον Δεν συμβάλλει στην πραγματική απελευθέρωση αλλά στη δημιουργία ολιγοπωλίων-καρτέλ, διότι δεν ακολουθεί δοκιμασμένα επιτυχώς ευρωπαϊκά συστήματα.
4ον Αδικεί και εξαθλιώνει αυτούς, που ακριβοπλήρωσαν πρόσφατα την απόκτηση άδειας, λόγω χρόνιων στρεβλώσεων, που το ίδιο το κράτος δημιούργησε τις τελευταίες δεκαετίες.
Αντιμετώπισα το θέμα των ΤΑΞΙ με ευθύνη, ειλικρίνεια και συνέπεια, υποστηρίζοντας τις ίδιες θέσεις σήμερα αλλά και όταν ήμουν Υπουργός Μεταφορών. Στάθηκα δίπλα στον κλάδο με αίσθημα δικαίου για τους εργαζόμενους, αλληλεγγύης για τους επαγγελματίες και τις οικογένειές τους και ευαισθησίας για τον πολίτη. Τόσο όταν ήμασταν Κυβέρνηση, όσο και σήμερα οι πρωτοβουλίες μου και οι προτάσεις μου είναι ξεκάθαρες και συνεπείς:
1ον Ενημέρωσα τον Πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά και συνέβαλα μαζί με συναδέλφους μου, ώστε να πάρει ξεκάθαρη θέση στήριξης των δικαίων αιτημάτων των ΤΑΞΙ, ζητώντας τους όμως να μην κλείνουν δρόμους, λιμάνια και αεροδρόμια.
2ον Ενημέρωσα τον αρμόδιο Τομεάρχη της ΝΔ και τους Κοινοβουλευτικούς Εκπροσώπους, προκειμένου να ζητηθεί από την Κυβέρνηση να επαναξετασθεί για την Περιφέρεια ο τύπος Ρέππα, που αυξάνει παράλογα τον αριθμό των αγοραίων ΤΑΞΙ στο Νομό Ροδόπης με κίνδυνο να καταστραφούν οι ούτως ή άλλως δοκιμαζόμενοι επαγγελματίες των ΤΑΞΙ.
3ον Υποστήριξα, όπως και η παράταξη της ΝΔ, την θέση του προεδρείου του κλάδου, περί απελευθέρωσης με κανόνες, κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα, που συνδέουν τον αριθμό των ΤΑΞΙ με την αναλογία του πληθυσμού, όπως πχ στη Γερμανία.
4ον Ως Υπουργός, στήριξα τον κλάδο θεσμικά και οικονομικά, προωθώντας με ευελιξία ηλεκτρονικά συστήματα εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών (GPS για την ασφάλεια των οδηγών), τα οποία δυστυχώς η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ τα αγνόησε και τα εγκατέλειψε.
Τόσο ως Βουλευτής Ροδόπης όσο και ως Γραμματέας Προγράμματος της ΝΔ θεωρώ απαράδεκτη και αποπροσανατολιστική την πρωτοβουλία Ραγκούση, η οποία εκδηλώθηκε στην καρδιά της τουριστικής περιόδου με ασέβεια για έναν επαγγελματικό κλάδο και χωρίς το παραμικρό οικονομικό ή άλλο όφελος για το δημόσιο.
.