Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Αιχμές Τοροσίδη για τον αποκλεισμό του Ολυμπιακού από το Τσάμπιονς Λιγκ

«Περίεργη η καθυστέρηση στο παιχνίδι Ντόρτμουντ-Μαρσέιγ» είπε πριν λίγο ο ξανθιώτης αμυντικός στο Mega, αφήνοντας σαφέστατα υπονοούμενα

      ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ

«Περίεργη» χαρακτήρισε την καθυστέρηση στο άλλο παιχνίδι του ομίλου (Ντόρτμουντ-Μαρσέιγ) ο άσος του Ολυμπιακού Βασίλης Τοροσίδης, καθώς παρά τις καθυστερήσεις στο στάδιο Καραϊσκάκη έληξε μετά το Ολυμπιακός-Άρσεναλ.

«Υπάρχουν στιγμές που θες να μιλήσεις και δεν σου βγαίνει τίποτα. Αυτό που είχα δει ήταν το 2-0 της Ντόρτμουντ, δεν πίστευα ότι θα το γυρίσει η Μαρσέιγ. Αυτό που μου φαίνεται περίεργο είναι ότι ενώ εμείς είχαμε μια 5λεπτη καθυστέρηση, με αποτέλεσμα να τελειώσουμε με 5λεπτη καθυστέρηση, εμείς είχαμε τελειώσει και αυτοί έπαιζαν» τόνισε ο άσος του Ολυμπιακού στο Mega μετά το παιχνίδι.

«Δεν ξέρω αν υπήρχε συνεννόηση από τις δύο ομάδες να τελειώσει το δικό μας παιχνίδι. Ειδικά στο Τσάμπιονς Λιγκ δεν το έχω δει αυτό. Μπήκαμε στα αποδυτήρια και ακόμα παιζόταν το παιχνίδι της Ντόρτμουντ. Εμένα αυτό μου φαίνεται περίεργο. Ενώ εμείς παίξαμε 100 λεπτά παιχνίδι, αυτοί ακόμα παίζανε. Ενα τραυματισμό είδα στο πέναλτι που κέρδισε η Ντόρτμουντ» πρόσθεσε ο Βασίλης Τοροσίδης.

Ωστόσο, παρά τις πιέσεις του δημοσιογραφικού πάνελ για πιο… σαφή τοποθέτηση, ο αμυντικός των Πειραιωτών δε θέλησε να πει κάτι πιο συγκεκριμένο: «Δεν ξέρω, δεν πάει το μυαλό μου κάπου. Αλλά μου φαίνεται περίεργη αυτή η καθυστέρηση. Σε εμάς υπήρχε λόγος. Εκεί υπήρχε;» κατέληξε εμφανώς απογοητευμένος που δεν απέδωσε τους αναμενόμενους καρπούς η μεγάλη εμφάνιση και νίκη του Ολυμπιακού.