Πέμπτη 8 Μαρτίου 2012

Απίστευτο: η Σάσα Μπάστα έγινε... κοκκινομάλα

Τι είπε για την αλλαγή αυτή στην Τατιάνα Στεφανίδου;
Οι καυτές αποκαλύψεις για τον γάμο που... δεν έκανε
     ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

Ούσα πλέον κοκκινομάλλα η Σάσα Μπάστα μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου για τις παρ’ ολίγον γάμο αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε όταν μικρό κοριτσάκι ακόμη βγήκε σε πίστα της Θεσσαλονίκης.

Μιλώντας για το πώς έφτασε ένα βήμα πριν το γάμο, η νεαρή τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι όλα έγιναν πολύ γρήγορα, αφού η πρόταση έγινε μόλις στο δεύτερο μήνα σχέσης. Παρόλα αυτά: «…δύο μήνες πριν γίνει ο γάμος, έφυγα!», εξομολογήθηκε η Σάσα, εξηγώντας τους λόγους που την οδήγησαν να το... σκάσει!

«Αφού είπαμε ότι θα παντρευτούμε, άλλαξαν όλα. Από το σπίτι, μέχρι τις εξόδους… όλα! Φερόταν σαν να ήμουν ιδιοκτησία του. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα πια. Έναν άνθρωπο, όταν τον αγαπάς, πρέπει να τον αφήνεις ελεύθερο και να επιλέγει εκείνος αν θέλει να είναι μαζί σου... Συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν επιλογή μου. Δεν το είχα σκεφτεί. Και όσο πλησίαζε όλο και πιο πολύ ο καιρός, δεν άντεξα, έφυγα! Εξαφανίστηκα», είπε η παρ'ολίγον νύφη.

Μεταξύ άλλων, η Σάσα παραδέχθηκε πως στερήθηκε την ανεμελιά της εφηβείας, αφού άρχισε να τραγουδά από μικρή. «Δεν πρόλαβα να ζήσω την εφηβεία μου, αλλά δεν μου έλειψε και κάτι. Είχα τη ζωή μου την πρωινή, αλλά δεν έβγαινα με τις φίλες μου», είπε η ίδια και συνέχισε: «Η μαμά μου με πήγαινε, η μαμά μου με γύριζε και ήταν πάντα στα καμαρίνια. Με διάβαζε για το σχολείο και μόλις τελείωνα το πρόγραμμά μου επιστρέφαμε σπίτι».

Όσο για την αλλαγή στο χρώμα των μαλλιών της; «Για αλλαγή το έκανα. Αφού πάλι στο ξανθό θα καταλήξω», τόνισε η Σάσα.

 
Πηγή:  http://www.protothema.gr/