Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Παρέμβαση Τομαδάκη στην κρίση στο Δέλτα

Μετά την ανακοίνωση της ΕΤΙΤΒΕ και την διάψευση στην οποία προχώρησαν οι εργαζόμενοι του σταθμού, ο πρώην δημοσιογράφος του καναλιού και νυν εκπρόσωπων των δημοσιογράφων του Έβρου στην ΕΣΗΕΜ-Θ σχολίασε τα εξής...




Σχόλιο Γιάννη Τομαδάκη, διαχειριστή του thraki Νεα, πρώην εργαζομένου στη Δέλτα τηλεόραση.


Δεν είμαι έτοιμος και δεν θέλω ίσως να σχολιάσω τα όσα συμβαίνουν ή συνέβαιναν στην επιχείρηση που εργαζόμουν επί χρόνια. Εγώ απολύθηκα μετά την απαίτησή μου να αμείβομαι με τη Συλλογική Σύμβαση. Εύχομαι σ’ όσους έμειναν πίσω να συνεχίσουν να εργάζονται και πάνω απ’ όλα το μαγαζί να μείνει ανοιχτό γιατί προσφέρει στην ακριτική μας Θράκη.

Τα παράπονά μου και τις απόψεις μου, τις έχω μοιραστεί πολλές φορές με φίλους που εργάζονται ακόμα και τώρα στο μαγαζί και ίσως κάποια στιγμή μιλήσω κι ανοιχτά. Συνάδελφοι εσείς επιλέγετε, εσείς μιλάτε με την εργοδοσία. Κάνω αυτή τη μικρή παρέμβαση, γιατί νοιώθω ότι κάποτε ίσως έπρεπε να γράψω κάτι. Ξέρουν τα αφεντικά ότι δεν ξεχνώ κι επίσης ξέρουν ότι το λόγο μου τον κράτησα.

Είμαι σίγουρος ότι με τον Σταύρο Αποστολίδη, τον καλύτερο ίσως διευθυντή ειδήσεων στη βόρεια Ελλάδα στο τιμόνι, το καράβι θα τραβήξει στο σωστό δρόμο.