Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Επιστολή 16χρονης Εβρίτισσας στον Πρωθυπουργό


Την άκουσε και ο ίδιος ο Γ. Παπανδρέου, αφού την διάβασε και ο Αρης Γιαννακίδης

Έγινε θέμα και στην "Ελευθεροτυπία". ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΓΡΑΨΕ


Μια 16χρονη κοπέλα από τον βόρειο Εβρο έκανε γνωστά, με τον δικό της απλό και συγκλονιστικό τρόπο, στον Γιώργο Παπανδρέου την αγωνία και το φόβο των σημερινών νέων της επαρχίας.

Την επιστολή της διάβασε ο υποψήφιος περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης Αρης Γιαννακίδης, λίγο πριν από την ομιλία του πρωθυπουθργού στην Αλεξανδρούπολη.

Μεταξύ άλλων γράφει: «Σήμερα έχω απογοητευτεί. Μιλώ με τους φίλους και τους συμμαθητές μου και συμφωνούμε ότι στον Εβρο, στην Ελλάδα την ίδια, δεν έχουμε μέλλον. Νιώθω ότι δεν με κρατά πλέον τίποτα εδώ. Πάω στο σχολείο και βλέπω τους ανθρώπους σκυθρωπούς και από μέσα μου κλαίω, γιατί είναι βέβαιο ότι θα εγκαταλείψω τον τόπο μου - άλλωστε τον δρόμο της ξενιτιάς τον ξέρουμε πολύ καλά οι Βορειοεβρίτες. Δεν έχω ελπίδα. Κουράστηκα από τα κούφια λόγια και τις υποσχέσεις των πολιτικών. Αν υπάρχει κάτι που σας ζητώ είναι να μην κλείσετε το παράθυρο στην ελπίδα. Να αφήσετε μία χαραμάδα αισιοδοξίας».

Τώρα ο πρωθυπουργός ξέρει. Από πρώτο χέρι.