ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΊ ΚΑΝΈΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΤΡΕΝΟ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
«Χειρόφρενο» θα τραβήξει αύριο το σύνολο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στην Αθήνα, εξαιτίας της 24ωρης απεργίας που έχουν προαναγγείλει οι εργαζόμενοι.
Αναλυτικότερα, αύριο Τετάρτη, 8 Δεκεμβρίου, δεν θα λειτουργήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας το Μετρό, σε όλες τις γραμμές και τις στάσεις, ο ΗΣΑΠ, το Τραμ, ο Προαστιακός αλλά και τα τρόλεϊ και τα λεωφορεία.
Από την απεργία επηρεάζονται και τα δρομολόγια του Ο.Σ.Ε. με αποτέλεσμα πολλά δρομολόγια να ματαιωθούν, ενώ θα λειτουργήσουν μόνο ελάχιστα, για την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών.
Όπως ανακοινώθηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα δρομολόγια θα επηρεαστούν ως εξής:
Την Τρίτη 07.12.2010 (προηγούμενη ημέρα της 24ωρης απεργίας):
1. Μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης - Δικαίων - Αθήνας
Καταργούνται σε όλη τους τη διαδρομή τα δρομολόγια
- IC 74, 504, 604, 505, IC 75
- Το δρομολόγιο 605 καταργείται στη διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα
- Το δρομολόγιο 614 καταργείται στη διαδρομή Αλεξανδρούπολη - Δίκαια
Την Τετάρτη 08.12.2010 (ημέρα της 24ωρης απεργίας):
- Καταργούνται όλα τα επιβατικά και εμπορικά δρομολόγια πλην των διεθνών δρομολογίων 334, 335, 336, 337, 462, 463, τα οποία στην ελληνική διαδρομή τους θα εκτελεστούν με λεωφορεία, καθώς και των 604 (Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη) και 605 (Θεσσαλονίκη - Αθήνα), τα οποία θα αναχωρήσουν μετά τη λήξη της απεργίας. Η διαδρομή του δρομολογίου 605, Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη καταργείται.
Την Πέμπτη 09.12.2010 (επόμενη ημέρα της 24ωρης απεργίας):
1. Μεταξύ Θεσσαλονίκης - Δικαίων - Θεσσαλονίκης
- Το δρομολόγιο 613 καταργείται στη διαδρομή Δίκαια - Αλεξανδρούπολη
Τέλος, την ημέρα της 24ωρης απεργίας (08.12.2010) δε θα εξασφαλίζεται υπηρεσία κυκλοφορίας για τις αμαξοστοιχίες ΑΜΕΛ στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας - Αεροδρόμιο.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τα όσα έχουν δηλώσει ηγετικά στελέχη του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, στα σχέδια της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του φαινομένου των ελλειμματικών Δ.Ε.Κ.Ο., είναι οι πέντε εταιρείες - που λειτουργούν σήμερα υπό την ομπρέλα του Ο.Α.Σ.Α. - να γίνουν δύο, να υπάρξουν μετατάξεις προσωπικού, να γίνουν περικοπές των αποδοχών των εργαζομένων, όχι με μειώσεις μισθών, αλλά με καταργήσεις επιδομάτων, να αυξηθούν τα εισιτήρια και να μειωθεί από το 75 στο 50% η επιδότηση εισιτηρίου από το κράτος.
.