Τόσες κατατέθηκαν από στελέχη της εκπαίδευσης
ΠΟΙΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΔΕΚΤΕΣ, ΠΟΙΕΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ;
Εκατό προτάσεις για συνενώσεις και προαγωγές σχολικών μονάδων στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη κατέθεσαν τα στελέχη της εκπαίδευσης στο υπουργείο Παιδείας.
«Οι συγχωνεύσεις γίνονται με κριτήρια εκπαιδευτικά. Δεν είναι πρώτη φορά που προκύπτει αυτό το θέμα. Αποτελεί διαδικασία που από το 1985 γίνεται κάθε έτος με το ίδιο θεσμικό πλαίσιο, το νόμο 1566/1985», επισήμανε ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, Γιώργος Κελεσίδης.
Επικαλούμενος στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, τόνισε πως από το 2001 μέχρι το 2008 τα σχολεία μειώθηκαν από 6.094 στα 5.546. «Πρόκειται για μία τεράστια μείωση των σχολικών μονάδων και ιδιαίτερα των ολιγοθέσιων σχολείων», ανέφερε ο κ. Κελεσίδης, υποστηρίζοντας πως το πρώτο ζήτημα που θα πρέπει να εξετάσει κανείς είναι η επίλυση των προβλημάτων ανάπτυξης στην περιφέρεια και τα χωριά.
Ο κ. Κελεσίδης εκτίμησε πως οι γονείς μπαίνουν στο δίλημμα να μετακομίσουν στο πλησιέστερο αστικό κέντρο, προκειμένου να δώσουν στο παιδί τους τις ευκαιρίες, αφού σε ένα χωριό όπου λειτουργεί ένα μονοθέσιο δημοτικό σχολείο σαφέστατα λείπουν οι προϋποθέσεις για εκπαίδευση ποιότητας.
Στις 100 προτάσεις για αλλαγές στο σχολικό χάρτη της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης δε συμπεριλαμβάνονται τελικά η συγχώνευση των 2ου-3ου και 4ου-6ου Γυμνασίων Ξάνθης λόγω των παιδαγωγικών κριτηρίων, των 1oυ και 4ου ΕΠΑΛ Καβάλας (λόγω της επικείμενης αναδιάρθρωσης της τεχνικής εκπαίδευσης), καθώς και η κατάργηση των λυκειακών τάξεων των Μεταξάδων.
Πηγή: http://www.inpost.gr/
ΠΟΙΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΔΕΚΤΕΣ, ΠΟΙΕΣ ΟΧΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ;
Εκατό προτάσεις για συνενώσεις και προαγωγές σχολικών μονάδων στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη κατέθεσαν τα στελέχη της εκπαίδευσης στο υπουργείο Παιδείας.
«Οι συγχωνεύσεις γίνονται με κριτήρια εκπαιδευτικά. Δεν είναι πρώτη φορά που προκύπτει αυτό το θέμα. Αποτελεί διαδικασία που από το 1985 γίνεται κάθε έτος με το ίδιο θεσμικό πλαίσιο, το νόμο 1566/1985», επισήμανε ο περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, Γιώργος Κελεσίδης.
Επικαλούμενος στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, τόνισε πως από το 2001 μέχρι το 2008 τα σχολεία μειώθηκαν από 6.094 στα 5.546. «Πρόκειται για μία τεράστια μείωση των σχολικών μονάδων και ιδιαίτερα των ολιγοθέσιων σχολείων», ανέφερε ο κ. Κελεσίδης, υποστηρίζοντας πως το πρώτο ζήτημα που θα πρέπει να εξετάσει κανείς είναι η επίλυση των προβλημάτων ανάπτυξης στην περιφέρεια και τα χωριά.
Ο κ. Κελεσίδης εκτίμησε πως οι γονείς μπαίνουν στο δίλημμα να μετακομίσουν στο πλησιέστερο αστικό κέντρο, προκειμένου να δώσουν στο παιδί τους τις ευκαιρίες, αφού σε ένα χωριό όπου λειτουργεί ένα μονοθέσιο δημοτικό σχολείο σαφέστατα λείπουν οι προϋποθέσεις για εκπαίδευση ποιότητας.
Στις 100 προτάσεις για αλλαγές στο σχολικό χάρτη της Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης δε συμπεριλαμβάνονται τελικά η συγχώνευση των 2ου-3ου και 4ου-6ου Γυμνασίων Ξάνθης λόγω των παιδαγωγικών κριτηρίων, των 1oυ και 4ου ΕΠΑΛ Καβάλας (λόγω της επικείμενης αναδιάρθρωσης της τεχνικής εκπαίδευσης), καθώς και η κατάργηση των λυκειακών τάξεων των Μεταξάδων.
Πηγή: http://www.inpost.gr/