Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Διαψεύδει τις φήμες για την υποψηφιότητά του ο Κεμάλ Ντερβίς


Ο τούρκος πρώην υπουργός Οικονομικών και μυστικοσύμβουλος του Γ. Παπανδρέου δεν επιθυμεί να διαδεχτεί τον Στρος Καν στην ηγεσία του ΔΝΑ

ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ


Ο Τούρκος πρώην υπουργός Οικονομικών Κεμάλ Ντερβίς ανακοίνωσε σήμερα ότι δεν θα είναι υποψήφιος για τη διαδοχή στην ηγεσία του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου του Ντομινίκ Στρος Καν, που κατηγορείται, για σεξουαλικό έγκλημα.

"Οι εικασίες σχετικά με τη διαδοχή στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο με περιλαμβάνουν μεταξύ της ομάδας των ατόμων που έχουν τη σχετική εμπειρία. Αλλά δεν είμαι, ούτε θα είμαι υποψήφιος", αναφέρει ο Ντερβίς σε ανακοίνωση του που εστάλη από το Brookings Institution, ινστιτούτο μελετών, όπου εργάζεται. "Είμαι απόλυτα αφοσιωμένος στην εργασία μου στο Brookings Institution. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος και δίνω όλη μου την προσοχή", τόνισε.

Ο κ. Ντερβίς, 62ετών, είναι πολύ γνωστός στους διεθνείς οργανισμούς, καθώς ήταν διευθυντής του Προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών για την Ανάπτυξη (UNDP), και εργάστηκε περισσότερο από είκοσι χρόνια στην Παγκόσμια Τράπεζα.

Δεν φαίνεται να έχει την υποστήριξη της χώρας του, καθώς ο Τούρκος υπουργός Οικονομίας Αλί Μπαμπατζάν δήλωσε σήμερα ότι υπάρχουν "τουλάχιστον δέκα ονόματα" στην Τουρκία ατόμων που έχουν τα ίδια προσόντα με τον κ. Ντερβίς για την ηγεσία του ΔΝΤ.

Οι New York Times πάντως έγραψαν σήμερα ότι ο Ντερβίς είχε μια ερωτική σχέση με μια υφισταμένη του, όταν εργαζόταν ως ανώτερο διευθυντικό στέλεχος στην Παγκόσμια Τράπεζα πριν από χρόνια. Κληθέν να σχολιάσει την πληροφορία το Brookings Institution είπε ότι δεν θα κάνει καμία περαιτέρω δήλωση.

.