Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Τα καρφιά της Ματθίλδης Μαγγίρα στην Ευγενία Μανωλίδου

Ποτέ δεν ήταν φιλενάδες, πάντα είχαν μια σχέση έντασης και ανταγωνισμού, αλλά αυτό παραήταν

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Η ΞΑΝΘΙΩΤΙΣΣΑ ΓΙΑ ΤΗ  ΣΥΖΥΓΟ ΤΟΥ ΑΔΩΝΙ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ


Εντάξει φιλενάδες δεν ήταν, αντίθετα θα μπορούσες να πεις ότι είχαν μία σχέση έντασης και ανταγωνισμού. Ωστόσο τα καρφιά που πέταξε η Ματθίλδη Μαγγίρα για την Ευγενία Μανωλίδου, ε… παραήταν πολλά.

Μιλώντας στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη και γνωρίζοντας ότι η Ευγενία φέτος είναι σε πτώση, η Ματθίλδη Μαγγίρα δεν άφησε καμία ευκαιρία να πάει χαμένη.

Έτσι μόλις έπεσε η ερώτηση του Σατσίδη «να έβλεπα εσένα και την Μανωλίδου, δυο δηλωμένες εχθροί να είναι στην ίδια εκπομπή» την είχε έτοιμη την απάντηση.

«Κάτσε καλέ να φτύσω τον κόρφο μου. Να πέσουν τα νούμερα στα μονοψήφια; Έχεις τρελαθεί; Εγώ μόνο διψήφια θέλω και πάνω. Δεν μπορώ. Πως την είδες αυτή την συνύπαρξη;», είπε «σαν έτοιμη από καιρό».

Και ο άλλος όμως, μόλις μυρίστηκε «ψαχνό» έπεσε πάνω του. «Γιατί δεν πήγες στο daily καλεσμένη να προκληθεί σάλος», ρώτησε για να πάρει την απάντηση: «Καλέ ποιος το έβλεπε το daily; Πέρα από εμένα που δεν το έβλεπα ποιος άλλος το έβλεπε»;

Έλα μου όμως που τα πράγματα δεν έμειναν εδώ γιατί όσο κυλούσε η συνέντευξη τόσο ξυπνούσε μέσα στη Ματθίλδη το …υποκριτικό ταλέντο. Έτσι, μεταμορφώθηκε σε Μανωλίδου και άρχισε να μιλάει σαν την Ευγενία, αλλά με τα δικά της συναισθήματα.

Ρωτάει λοιπόν ο Σατσίδης «πως αισθάνθηκες που βρέθηκες ενότητα στους Καραμεροχαριτάτους» και η Ματθίλδη – Ευγενία απαντά ότι «κανονικά θα ήμουν κανονικό κομμάτι της εκπομπής γιατί εγώ από το ραδιόφωνο έμαθα ότι δεν θα είμαι σε αυτή την εκπομπή» και πολλά άλλα τέτοια.

Ήταν να μην πάρει φόρα η Ματθίλδη, ειδικά τώρα που το τηλεοπτικό μέλλον της Μανωλίδου δείχνει αβέβαιο.


Πηγή:  http://www.star.gr/