Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Νίκος Χατζηνικολάου: «έχω να πληρωθώ 8 μήνες... είμαι πολύ απλήρωτος»

Ο Εβρίτης εκδότης και άνκορμαν αποκαλύπει για πρώτη φορά από ραδιοφώνου τους λόγους που μπορεί να βρεθεί εκτός Alter
         ΜΑΘΕΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ



«Για να επιστρέψω στο δελτίο θα πρέπει να μου δείξει το Alter ότι με σέβεται», είπε σήμερα από την ραδιοφωνική του εκπομπή ο Νίκος Χατζηνικολάου, χωρίς να αποκλείσει το ενδεχόμενο να αναζητήσει νέα τηλεοπτική στέγη!

Μέσω της συχνότητας του Real Fm, ο γνωστός δημοσιογράφος και άνκορμαν ξεκαθάρισε για ακόμα μία φορά τη θέση του για όσα συμβαίνουν στο κανάλι του Μπουρναζίου.

«Προτιμώ να κάθομαι με την οικογένειά μου, παρά να κάνω τον χομπίστα. Έχω να πληρωθώ 8 μήνες! Για να επιστρέψω στο δελτίο θα πρέπει να μου δείξει το Alter ότι με σέβεται. Μόνο τότε θα επιστρέψω, γιατί είμαι επαγγελματίας», είπε από μικροφώνου.

Όσο για τα σενάρια που τον θέλουν σε άλλο κανάλι; «Δεν αποκλείω να αναζητήσω καινούργια τηλεοπτική στέγη. Ανάλογα με την στάση του καναλιού θα πάρω τις τελικές μου αποφάσεις», ανέφερε.

Περίπου 24 ώρες πριν, ο άνκορμαν έγραψε στο Twitter του, απευθυνόμενος στον Τζώνυ Καλημέρη που του είπε ότι λείπει από τα δελτία των 8: «κουμπάρε είμαι πολύ...απλήρωτος! Δεν είμαι χομπίστας, αλλά επαγγελματίας».


Πηγή:  http://www.star.gr/