Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Έχει νιώσει ποτέ εγκλωβισμένος ο Γρηγόρης Βαλτινός;

Δείτε τι απάντησε
ο ίδιος ο ξανθιώτης
ηθοποιός, απαντώντας
σχετικά στο Down Town

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

Έχει νιώσει ποτέ πραγματικά εγκλωβισμένος στην ζωή του ο Γρηγόρης Βαλτινός;

«Εγώ στην ζωή μου δεν μπορώ να κάνω επιπόλαιες κινήσεις. Δεν ξέρω αν είναι καλό ή κακό. Σκέφτομαι και ζυγίζω τις πράξεις μου, φροντίζω να μην έχουν επιπτώσεις στους άλλους. Όταν λοιπόν μπω οικιοθελώς σε μια φυλακή, το πρώτο άτομο από το οποίο ζητώ ευθύνες είναι ο ίδιος μου ο εαυτός. Εγώ το ήθελα, εγώ θα το λουστώ. Τώρα γενικότερα σίγουρα εγκλωβιζόμαστε σε κάποιες καταστάσεις. Όταν βρεθώ σε μια τέτοια κατάσταση νιώθω φρικτά. Χάνω το κέφι μου για ζωή. Θέλω να νιώθω ελεύθερος γι΄ αυτό και ποτέ δεν εντάχθηκα σε κάποιο κόμμα. Θέλω να μπορώ να λέω ελεύθερα την γνώμη μου, να κριτικάρω, να παίρνω αυτόνομες αποφάσεις» τόνισε ο ηθοποιός στο Down Town.

.