Προχωρά με ιδιαίτερα γοργούς ρυθμούς το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 32 εκατ. ευρώ
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Με ιδιαίτερα ταχείς ρυθμούς προχωρά η εκπόνηση της μελέτης της Εγνατίας Οδού Α.Ε. για τον κάθετο άξονα 70 Ξάνθης-Ελληνοβουλγαρικών Συνόρων.
Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 32 εκατομμυρίων ευρώ, που εγκρίθηκε το Νοέμβριο για χρηματοδότηση από το πρόγραμμα εδαφικής συνεργασίας Ελλάδα-Βουλγαρία και περιλαμβάνει τη μελέτη του κάθετου άξονα Ξάνθη-Σμίνθη (11 χλμ) , Σμίνθη-Εχίνος (11 χλμ), Εχίνος-Μελίβοια (8 χλμ) και Μελίβοια-Δημάριο-Ελληνοβουλγαρικά σύνορα (10 χλμ) ως μέρος του κάθετου άξονα Εχίνου-Ρουντοζέμ/Σμόλιαν.
Οι σχετικές προκηρύξεις μετά την ένταξη του έργου φαίνεται ότι προχωρούν γρήγορα από την Εγνατία Α.Ε. καθώς ήδη είναι σε εξέλιξη οι διαγωνισμοί για τις γεωλογικές, τοπογραφικές μελέτες και αξιολογήσεις καθώς και μελέτες οδοποιίας για όλο το τμήμα καθώς και επιμέρους μελέτες για τη σήραγγα στο Τμήμα Σμίνθης-Εχίνου, γεωερευνητικές και μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Ευελπιστούν σε ένταξη στο ΕΣΠΑ για την κατασκευή
Τα πράγματα κύλησαν αρκετά γρήγορα από την εξαγγελία του Κάθετου Άξονα μέσω Δημαρίου, στην οριστική χάραξη του Δρόμου και με την επιλογή της ένταξης των Μελετών στο πρόγραμμα εδαφικής συνεργασίεςν οι μελέτες προχωρούν άμεσα. Βούληση της Κεντρικής Διοίκηση και της Αυτοδιοίκηση είναι το έργο της Κατασκευής του Κάθετου Άξονα, να ξεκινήσει ως ένα από τα τελευταία έργα του ΕΣΠΑ, μέσα στο 2013 ώστε να εξασφαλιστεί και η συνέχιση της χρηματοδότησης από στη νέα προγραμματική περίοδο.
Η ιστορία του έργου
Η βούληση υλοποίησης του ΄Αξονα , εκφράσθηκε μέσω της υπογραφής του Πρωτοκόλλου Διμερούς Συμφωνίας Ελλάδας και Βουλγαρίας, το 1998. Η Διακρατική Συμφωνία μεταξύ των δύο χωρών, καθόρισε για όλο τον άξονα, τόσο σε Ελληνικό όσο και Βουλγαρικό έδαφος, τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά της οδού, όπως τυπική διατομή (πλάτους 7,5μ./10,5μ.) και ταχύτητα μελέτης 60 km/h. Εντός της Ελληνικής επικράτειας, το μήκος του άξονα ανέρχεται σε 55 χλμ. περίπου, εκ των οποίων στα 46 χλμ. (τμήμα "Ξάνθη-Εχίνος-Δημάριο"), ο υφιστάμενος δρόμος παρουσιάζει μειωμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά (ταχύτητα Ve=30 km/h περίπου) και στα επόμενα 9 χλμ. (τμήμα "Δημάριο-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα"), υπάρχει μόνο ένας δασικός χωματόδρομος.
Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ορίστηκε το 2006 φορέας υλοποίησης για το τμήμα "Μελίβοια-Δημάριο-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα". Αφού εξέτασε τις υπάρχουσες μελέτες και μετά από επιτόπιες αυτοψίες διαπιστώθηκαν σημαντικά γεωλογικά-γεωτεχνικά προβλήματα. ΄Ετσι μέσα στο 2011 αποφασίστηκε η δυτικότερη χάραξη, στην περιοχή του Δημαρίου (μήκους 9χλμ περίπου) η οποία προστίθεται μαζι με τη βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου "Μελίβοια-Δημάριο", μήκους 10 χλμ., ώστε το τμήμα συτό του Κάθετου άξονα να αποκτήσει διατομή και ταχύτητα που προδιαγράφει η Διακρατική Συμφωνία.
Πηγή: http://www.xanthipress.gr/
ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Με ιδιαίτερα ταχείς ρυθμούς προχωρά η εκπόνηση της μελέτης της Εγνατίας Οδού Α.Ε. για τον κάθετο άξονα 70 Ξάνθης-Ελληνοβουλγαρικών Συνόρων.
Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 32 εκατομμυρίων ευρώ, που εγκρίθηκε το Νοέμβριο για χρηματοδότηση από το πρόγραμμα εδαφικής συνεργασίας Ελλάδα-Βουλγαρία και περιλαμβάνει τη μελέτη του κάθετου άξονα Ξάνθη-Σμίνθη (11 χλμ) , Σμίνθη-Εχίνος (11 χλμ), Εχίνος-Μελίβοια (8 χλμ) και Μελίβοια-Δημάριο-Ελληνοβουλγαρικά σύνορα (10 χλμ) ως μέρος του κάθετου άξονα Εχίνου-Ρουντοζέμ/Σμόλιαν.
Οι σχετικές προκηρύξεις μετά την ένταξη του έργου φαίνεται ότι προχωρούν γρήγορα από την Εγνατία Α.Ε. καθώς ήδη είναι σε εξέλιξη οι διαγωνισμοί για τις γεωλογικές, τοπογραφικές μελέτες και αξιολογήσεις καθώς και μελέτες οδοποιίας για όλο το τμήμα καθώς και επιμέρους μελέτες για τη σήραγγα στο Τμήμα Σμίνθης-Εχίνου, γεωερευνητικές και μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Ευελπιστούν σε ένταξη στο ΕΣΠΑ για την κατασκευή
Τα πράγματα κύλησαν αρκετά γρήγορα από την εξαγγελία του Κάθετου Άξονα μέσω Δημαρίου, στην οριστική χάραξη του Δρόμου και με την επιλογή της ένταξης των Μελετών στο πρόγραμμα εδαφικής συνεργασίεςν οι μελέτες προχωρούν άμεσα. Βούληση της Κεντρικής Διοίκηση και της Αυτοδιοίκηση είναι το έργο της Κατασκευής του Κάθετου Άξονα, να ξεκινήσει ως ένα από τα τελευταία έργα του ΕΣΠΑ, μέσα στο 2013 ώστε να εξασφαλιστεί και η συνέχιση της χρηματοδότησης από στη νέα προγραμματική περίοδο.
Η ιστορία του έργου
Η βούληση υλοποίησης του ΄Αξονα , εκφράσθηκε μέσω της υπογραφής του Πρωτοκόλλου Διμερούς Συμφωνίας Ελλάδας και Βουλγαρίας, το 1998. Η Διακρατική Συμφωνία μεταξύ των δύο χωρών, καθόρισε για όλο τον άξονα, τόσο σε Ελληνικό όσο και Βουλγαρικό έδαφος, τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά της οδού, όπως τυπική διατομή (πλάτους 7,5μ./10,5μ.) και ταχύτητα μελέτης 60 km/h. Εντός της Ελληνικής επικράτειας, το μήκος του άξονα ανέρχεται σε 55 χλμ. περίπου, εκ των οποίων στα 46 χλμ. (τμήμα "Ξάνθη-Εχίνος-Δημάριο"), ο υφιστάμενος δρόμος παρουσιάζει μειωμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά (ταχύτητα Ve=30 km/h περίπου) και στα επόμενα 9 χλμ. (τμήμα "Δημάριο-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα"), υπάρχει μόνο ένας δασικός χωματόδρομος.
Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ορίστηκε το 2006 φορέας υλοποίησης για το τμήμα "Μελίβοια-Δημάριο-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα". Αφού εξέτασε τις υπάρχουσες μελέτες και μετά από επιτόπιες αυτοψίες διαπιστώθηκαν σημαντικά γεωλογικά-γεωτεχνικά προβλήματα. ΄Ετσι μέσα στο 2011 αποφασίστηκε η δυτικότερη χάραξη, στην περιοχή του Δημαρίου (μήκους 9χλμ περίπου) η οποία προστίθεται μαζι με τη βελτίωση του υφιστάμενου δρόμου "Μελίβοια-Δημάριο", μήκους 10 χλμ., ώστε το τμήμα συτό του Κάθετου άξονα να αποκτήσει διατομή και ταχύτητα που προδιαγράφει η Διακρατική Συμφωνία.
Πηγή: http://www.xanthipress.gr/