Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Σοκ στη ΝΔ Ξάνθης από την παραίτηση υποψηφίου μετά την ανακήρυξη του ψηφοδελτίου

ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΝΟΔΕ ΞΑΝΘΗΣ, ΠΟΥ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ


     ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ



ΠΕΤΣΕΝΙΚ ΑΔΝΑΝ
Δικηγόρος
Μεσολογγίου 9Α
67100, Ξάνθη
Ξάνθη, 30 Μαΐου 2012

Προς
Τη ΝΟΔΕ Ξάνθης.
Κοινοποιείται :
1) Γραφείο Προέδρου «ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ».
2) Γραμματεία Εκλογών «ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ».

Κ. Πρόεδρε,
Στις 29-5-2012 ανακηρύχθηκα υποψήφιος βουλευτής με σχετική απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ξάνθης. Σήμερα, με την παρούσα επιστολή μου σας δηλώνω ότι παραιτούμαι από υποψήφιος βουλευτής Νομού Ξάνθης.
Σας επισημαίνω ότι ο λόγος της παραίτησής μου έχει να κάνει με την αδυναμία ουσιαστικής εκπροσώπησης των συμπολιτών μου της Μειονότητας αφ’ ης στιγμής τοποθετήθηκα στην τέταρτη θέση της λίστας του κόμματος στο Νομό μας, ενώ και ο έτερος συνυποψήφιός μου από τη Μειονότητα, Σαμπάν Μπαντάκ, στην πέμπτη.
Γίνεται, λοιπόν, ευχερώς κατανοητό ότι η παρουσία μου, πλέον, στη λίστα του κόμματος στις επερχόμενες εκλογές δεν μπορεί να συνάδει με τις προσδοκίες των συμπολιτών μου της Μειονότητας για την εκπροσώπησή τους στο κεντρικό πολιτικό στερέωμα, προκειμένου να αναδειχθούν τα χρόνια προβλήματα της Μειονότητας και να επιτευχθεί η λύση αυτών.
Η εξακολούθηση της στήριξής μου προς το ορθολογικό και υλοποιήσιμο πρόγραμμα του κόμματός συνεχίζει να υφίσταται και είμαι βέβαιος ότι η νέα κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας θα ενσκήψει και θα αναζητήσει λύσεις στα μείζονα προβλήματα της χώρας, δεδομένου ότι είναι η μόνη πολιτική δύναμη που θέλει και μπορεί να επιφέρει τη σιγουριά και σταθερότητα στη χώρα.
Με εκτίμηση,
Πετσενίκ Αδνάν

.