Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Η Εβρίτισσα που αναδείχθηκε πρώτη των πρώτων

Φωτεινό παράδειγμα μέσα στις «σκοτεινές μέρες», που περνάμε αποτελεί η επιτυχία της Λυδίας Φωτακάκη, μαθήτριας του 4ου Λυκείου της Αλεξανδρούπολης, η οποία συγκέντρωσε μια από τις υψηλότερες βαθμολογίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις στη Θεωρητική Κατεύθυνση


  ΠΟΙΑ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ;



Φωτεινό παράδειγμα μέσα στις «σκοτεινές μέρες», που περνάμε αποτελεί η επιτυχία της Λυδίας Φωτακάκη από την Αλεξανδρούπολη, η οποία συγκέντρωσε μια από τις υψηλότερες βαθμολογίες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Μαθήτρια του 4ου Λυκείου της Αλεξανδρούπολης στη Θεωρητική Κατεύθυνση, κατάφερε να συγκεντρώσει 19.336 μόρια και να στοχεύει ψηλά, αφού οι δυνατότητες των επιλογών της είναι μεγάλες. Αν και ακολούθησε τη Θεωρητική κατεύθυνση δεν θα διστάσει να επιδιώξει την εισαγωγή της στη Ιατρική του Δ.Π.Θ, ενώ η εισαγωγή της στη Νομική θεωρείται βέβαιη. Το μυστικό της επιτυχίας σύμφωνα με την ίδια, είναι «η ύπαρξη του στόχου, η σταθερή και η συστηματική δουλειά. Χαρούμενη, αλλά ταυτόχρονα συγκρατημένη και προσγειωμένη παρά τη μεγάλη της επιτυχία μας τονίζει πως είχε προετοιμαστεί και περίμενε ένα καλό αποτέλεσμα.


Τι ρωτάμε πως νιώθει με αυτή την υψηλή βαθμολογία και αν υπάρχουν και άλλοι υποψήφιοι από το σχολείο της που έφτασαν τόσο ψηλά «σίγουρα υπάρχουν μαθητές που έγραψαν ιδιαίτερα καλά. Και στο σχολείο μου υπάρχει μαθητής που συγκέντρωσε λίγα περισσότερα μόρια, και σίγουρα υπάρχουν και άλλα παιδιά από άλλα σχολεία. Η βαθμολογία αυτή μου δίνει χαρά και ικανοποίηση και τη μοιράζομαι με την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Νομίζω, πως ήταν κάτι το οποίο το περίμεναν γιατί γνώριζαν την προσπάθεια που κάνω και την επιμονή μου στο στόχο»

Η προσπάθεια και το αποτέλεσμα
Η προσπάθεια της Λυδίας ξεκίνησε όπως μας λέει η ίδια από το προηγούμενο καλοκαίρι για να φτάσει σήμερα στο σημείο της επιτυχίας «Ξεκίνησα να δουλεύω εντατικά εδώ και ένα χρόνο, χωρίς να σημαίνει πως έκανα υπερβολές. Διάβαζα ανάλογα με τις ανάγκες των μαθημάτων μου, ενώ αρκετή δουλειά φρόντιζα να κάνω τις περιόδους των διακοπών και των εορτών, όπου για μένα υπήρχε ευκαιρία για επαναλήψεις και μελέτη» τονίζει

«Ποιοι με βοήθησαν στην προσπάθεια»
Η προσπάθεια ήταν σίγουρα μεγάλη και στο δρόμο αυτό υπήρξαν άνθρωποι που τη βοήθησαν. Η Λυδία αναφέρεται στους καθηγητές της στο σχολείο και στο φροντιστήριο «Ορόσημο το Φιλολογικό» που τη συμπαραστάθηκαν ιδιαίτερα, όπως και στους γονείς της που ήταν πάντα δίπλα της. «τους ευχαριστώ όλους για τη μεγάλη βοήθεια που μου πρόσφεραν» τονίζει

Η ώρα της επιλογής
«Η υψηλή βαθμολογία μου δίνει τη δυνατότητα να εισαχθώ στη Νομική Σχολή της Θεσσαλονίκης αλλά επειδή έχω συγκεντρώσει υψηλή βαθμολογία και στο τρίτο πεδίο σκέφτομαι σοβαρά και την ιατρική του Δ.Π.Θ. αν υπάρξει μια μικρή πτώση. Η ιατρική ήταν κάτι το οποίο από παλιά σκεφτόμουν και τώρα επανήλθε η ιδέα μέσα από τη δυνατότητα που μου δίνει αυτή η βαθμολογία» μας λέει. Τη ρωτάμε αν η επιλογή της συνδέεται με την περίοδο της κρίσης και αν θέλει να διευκολύνει και την οικογένειά της, «Η οικογένειά μου ζητά από μένα να επιλέξω με κριτήριο αυτό το οποίο θα ήθελα να ακολουθήσω, ενώ υπάρχει στη σκέψη μου και η συνέχιση των σπουδών μου στο εξωτερικό» μας απαντά

Το μυστικό της επιτυχίας
Πίσω από κάθε επιτυχία πάντα υπάρχει ένα μυστικό. Στην περίπτωση της Λυδίας το μυστικό της επιτυχίας σύμφωνα με την ίδια είναι συνέπεια και η επιμονή στο στόχο. «Για να πετύχει κανείς πρέπει να έχει στόχο, να μελετάει και να ξέρει καλά τι ακριβώς θέλει. Αυτό ακολούθησα χωρίς να υπάρχει κάτι άλλο πίσω αυτό. Το μόνο που θα ήθελα να πω για τα παιδιά που φέτος δεν πήγαν καλά με τη βαθμολογία τους να μην απογοητεύουν και να συνεχίσουν την προσπάθεια την επόμενη χρονιά για να πετύχουν. Αν πραγματικά το θέλουν τότε θα τα καταφέρουν» τονίζει η ίδια.


Πηγή:  http://www.gnomionline.gr/