Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Εγκαταλείπει τον αθλητισμό η Πηγή Δεβετζή;

Την απόφαση να σταματήσει και να μην λάβει μέρος σε άλλους αγώνες έλαβε η Εβρίτισσα Ολυμπιονίκης του τριπλούν

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΟΤΡΥΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ;


Την απόφαση να βάλει οριστικό τέλος σε μια μεγάλη αθλητική πορεία φαίνεται ότι έλαβε η αλεξανδρουπολίτισσα ολυμπιονίκης Πηγή Δεβετζή. Αυτό τουλάχιστον φέρεται να δήλωσε η ίδια στην ιστοσελίδα «newsbomb» και την δημοσιογράφο Ράνια Καρατζαφέρη, στην οποία ουσιαστικά προαναγγέλεται το τέλος της «ιπτάμενης θρακιώτισσας» από τον πρωταθλητισμό.

«Γεύτηκα πολλές πίκρες, αλλά έζησα και πολύ καλές στιγμές. Δεν έχω μετανιώσει για ό,τι έχω κάνει, αλλά είναι ένας κύκλος που έκλεισε για μένα. Δυστυχώς, η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της. Πάμε από το κακό στο χειρότερο και αντί να πάμε ένα βήμα μπροστά, πάμε δυο πίσω», δηλώνει η Πηγή Δεβετζή. Και στην ερώτηση αν η απόφασή της είναι οριστική, απαντά: «Ναι, δεν θα κατέβω σε αγώνες. Προτιμώ να κάνω άλλα πράγματα. Δεν αξίζει τον κόπο άλλωστε. Είναι ξεφτίλα πια. Δεν υπάρχει τίποτα. Να περιμένω τι και από ποιον; Εδώ για τα χρήματα από τους Ολυμπιακούς του Πεκίνου πέρασαν τρία χρόνια και μόνο με την απειλή δικαστικής προσφυγής φιλοτιμήθηκαν και μας τα έδωσαν. Δεν έχω πάρει τίποτα παραπάνω από όσα δικαιούμαι και όλα τα έχω πάρει με το σπαθί μου».

Σε σχέση με τα χρήματα του Πεκίνου, η Εβρίτισσα αποκαλύπτει: «Τα πήραμε όλοι στις 29 και 30 Δεκέμβρη. Βέβαια, όλη τη διαδικασία πίεσης για να τα πάρουμε επιτέλους, την ξεκίνησα μόνη μου. Όλοι τώρα μου λένε μπράβο που το έκανες, αλλά εγώ τους λέω: Παιδιά, το έκανα μόνη μου γιατί κανείς δεν ήταν μαζί μου τελικά. Κάποιος πρέπει να κάνει την κίνηση πάντα. Εγώ μόνη μου το σκέφτηκα κα πήγα σε ένα δικηγόρο προκειμένου να ασκήσω μια πίεση. Οι προθέσεις μου έφτασαν προφανώς στα υπουργεία κι έτσι πήραμε μετά από τρία χρόνια τα χρήματα που δικαιούμαστε. Έτσι, όμως, πρέπει να γίνεται; Τι να πω δεν ξέρω; Αν δεν ξεσηκωνόμασταν όλοι, κι εμείς και οι παρα-ολυμπιονίκες, δεν θα τα παίρναμε».

Σε σχέση με το μέλλον της, η Πηγή τονίζει: «Ο πρωταθλητισμός για μένα έχει τελειώσει. Περιμένω μια καλή πρόταση και αξιολογώ όσες προτάσεις μου γίνονται. Άλλες αξίζουν, άλλες όχι. Σκέφτομαι τι άλλο μπορώ να κάνω, γιατί είμαι δραστήρια και δεν μπορώ να κάτσω με τίποτα. Θα δω. Μπορεί να είναι από τηλεόραση μέχρι οτιδήποτε άλλο, με την προϋπόθεση όμως να αξίζει».

Όσο για τις συμβουλές της στα παιδιά που την θαυμάζουν και ζητούν τη γνώμη της; Η ολυμπιονίκης μας είναι ξεκάθαρη: «Στα νέα παιδιά θα πω: κάνετε αθλητισμό για το σώμα σας, για να έχετε μια ασχολία και για να ξεφεύγετε από διάφορα πράγματα. Μην κάνετε πρωταθλητισμό. Δεν αξίζει τον κόπο. Εγώ και σε σχολεία που πηγαίνω, αυτά λέω και όταν κάποιοι με ρωτούν γιατί τα λέω αυτά τους απαντώ: τι να πω στα παιδιά; Παραμύθια; Χάθηκαν όλα τα κίνητρα, τα πάντα. Ένα παιδί γιατί να κάνει αθλητισμό; Και τα λέω εγώ αυτά, που και να ξαναγεννιόμουν, πάλι αθλήτρια θα ήμουν στα σίγουρα...».


Πηγή:   http://www.thrakisport.gr/