Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Πασίγνωστος Θρακιώτης δηλώνει: Εχω πάει με...τριψήφιο αριθμό γυναικών!

Ποιος είναι ο... πηδήχτουλας, που τυγχάνει και... οικογενειάρχης και έχει προκαλέσει σοκ στο πανελλήνιο με τις αποκαλύψεις που έκανε σήμερα για την ερωτική του ζωή; 

ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Πρόκειται για τον γνωστο ηθοποιό Πασχάλη Τσαρούχα, ο οποίος ως γνωστόν κατάγεται από το Σουφλί. «Ποτέ δεν μπόρεσα να μετρήσω τις γυναίκες με τις οποίες έχω πάει. Είναι ένας μεγάλος αριθμός, τριψήφιος!», δήλωσε σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται σήμερα στο περιοδικό "Εγώ Weekly", στην οποιία εκτός από την ερωτική του ζωή, αποκάλυψε πολλά και για την οικονομική του κατάσταση.

«Έχω ζήσει και με 200 ευρώ τον μήνα. Δεν είχα να πληρώσω ούτε το ενοίκιό μου. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι είναι καλό να ζουν οι άνθρωποι έτσι. Έχω γνώση που πώς βγαίνουν τα λεφτά και ποια είναι η αξία των χρημάτων. Από την άλλη, με όλη αυτή την αναγνωρισιμότητα μέσω της τηλεόρασης, χάσαμε την αξία του τι είναι αυτό που παίρνω. Γιατί ξέρεις, η δική μας δουλειά είναι περίεργη. Δεν σου μένει χρόνος για τον εαυτό σου. Καμιά φορά, γελάμε με τους φίλους μου, όταν τους λέω ότι όταν είχα αρκετά χρήματα και μπορούσα να αγοράσω μία καλή μηχανή δεν προλάβαινα να κάνω ταξίδια. Τώρα που δεν έχω αρκετά χρήματα για ταξίδια, έχω πάρα πολύ χρόνο!»

Ο ηθοποιός παραδέχθηκε ότι και εκείνος με την σύζυγό του Θεοφανία Παπαθωμά, όπως και δεκάδες άλλα ζευγάρια, έχουν περάσει κρίση στον γάμο τους. «Δεν νομίζω ότι υπάρχει γάμος, ο οποίος δεν περνά κρίση κάθε μέρα. Κάθε μέρα δοκιμάζεσαι, δοκιμάζει ο άλλος εσένα. Πάντα το στραβό ελλοχεύει. Σημασία έχει πώς περνάς παρακάτω».

Για το εάν έχει απατήσει ή έχει απατηθεί, είπε: «Και βέβαια έχω απατήσει και με έχουν απατήσει. Ξέρεις κανέναν που δεν έχει απατηθεί; Γιατί εγώ δεν ξέρω κανέναν. Εκτός από τους γονείς μας, που ήταν λίγο μονολιθικοί, αλλιώς μεγαλωμένοι. Θα ήθελαν να το έχουν κάνει, όμως και υπό αυτήν την έννοια, με το νου τους, το έχουν κάνει σίγουρα».

Πρόσφατα, ο Πασχάλης Τσαρούχας κυκλοφόρησε το πρώτο του βιβλίο με τίτλο «Ο Μπίλης ο Καντίλης τρέχει στο Paris Dakar», που στόχο έχει να μυήσει τα παιδιά στα μυστικά της κυκλοφοριακής αγωγής. Μάλιστα, η πρώτη παρουσίαση του βιβλίου πανελλαδικά είχε γίνει το περασμένο καλοκαίρι στο Σουφλί, τόπο καταγωγής του γνωστού ηθοποιού.