Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Για «πολιτική σκευωρία» (ξανα)μίλησε ο Αλ. Κοντός για το Βατοπέδι

Επιμένει και μετά την απόφαση για παραγραφή των αδικημάτων, προαναγγέλλοντας σύσταση ειδικής επιτροπής αλλά και προσφυγές στην Δικαιοσύνη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ



Σχετικά με τις πληροφορίες για την απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου που αφορά στην παραγραφή των αδικημάτων για το Βατοπαίδι, ο βουλευτής Ξάνθης της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υπουργός, Αλέξανδρος Κοντός, μίλησε για πολιτική σκευωρία και ζήτησε τη σύσταση ειδικής Επιτροπής για να αποδειχτεί η αθωότητά του.

Συγκεκριμένα, δήλωσε τα εξής:

«Οι πληροφορίες για τη σημερινή ομόφωνη απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου υπέρ της παραγραφής των αδικημάτων, για τα οποία με μεθοδεύσεις των πολιτικών μου αντιπάλων και για προφανείς πολιτικές σκοπιμότητες τους παραπέμφθηκα, δεν είναι παρά η απάντηση που αρμόζει στην πολιτική σκευωρία που «μεθόδευσε» η κυβέρνηση για να εκμεταλλευτεί επικοινωνιακά, σε βάρος της Νέας Δημοκρατίας, την υπόθεση της Ιεράς Μονής Βατοπεδίου και να αποπροσανατολίσει τους πολίτες από τα σοβαρά λάθη της πολιτικής της.

Επειδή ως πολιτικός και ως πολίτης έχω τονίσει ότι δεν πρόκειται να συμβιβαστώ ούτε με τις πολιτικές μεθοδεύσεις, κυρίως της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας, σε βάρος μου, ούτε με την λογική της παραγραφής των αποδιδομένων από τους πολιτικούς αντιπάλους μου στο πρόσωπό μου κατηγοριών, οι οποίες είναι προφανώς αβάσιμες και ψευδείς, είμαι αποφασισμένος να εξαντλήσω όλα τα νόμιμα μέσα ώστε να αποκαταστήσω την ηθική βλάβη την οποία εν γνώσει τους μου προκάλεσαν, παραβιάζοντας κάθε έννοια δικαίου και δημοκρατικής λειτουργίας των κοινοβουλευτικών Επιτροπών της Βουλής και εκμεταλλευόμενοι στο έπακρο τους θεσμούς.

Προς την κατεύθυνση αυτή προτίθεμαι άμεσα να ζητήσω από τον Πρόεδρο της Βουλής την ενεργοποίηση του άρθρου 86 του Συντάγματος, δηλαδή την σύσταση Ειδικής Επιτροπής, για τον έλεγχο της εις βάρος μου κατηγορίας, προκειμένου να διαπιστωθεί η αυταπόδεικτη αθωότητά μου.

Θέτω , δε, ως αναγκαία προϋπόθεση για τη σύστασή της τη συμμετοχή σε αυτήν την Επιτροπή αποκλειστικά και μόνον ανώτατων δικαστικών λειτουργών, οι οποίοι αναμφισβήτητα είναι οι μόνοι που μπορούν να παρέχουν τις εγγυήσεις μιας αντικειμενικής, αδιάβλητης, αξιόπιστης, ασφαλούς και ανεπηρέαστης κρίσης για την εν λόγω υπόθεση, γεγονός το οποίο πολλές φορές απεδείχθη κατά την εξέλιξη της συγκεκριμένης υπόθεσης.

Οι συνάδελφοί μου βουλευτές, κυρίως της Κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας, απέδειξαν, εξ άλλου, κατά τα προηγούμενα τρία χρόνια ότι δεν ενδιαφέρονται ούτε κατ’ ελάχιστον για την αλήθεια, παρά μόνο για το πώς θα ανεβάσουν τις «μετοχές» τους στο εσωκομματικό τους «Χρηματιστήριο» παριστάνοντας τους «τηλεδικαστές» στα «τηλεπαράθυρα», επιδεικνύοντας απόλυτη προσήλωση στην κομματική «γραμμή» για εξόντωση των πολιτικών αντιπάλων τους, υπογράφοντας πορίσματα - κατασκευάσματα, που αποτελούν ντροπή για τα κοινοβουλευτικά χρονικά της χώρας, εφευρίσκοντας ακόμα και την ύστατη ώρα κατηγορίες που προσβάλλουν τη νοημοσύνη όλων αλλά και το νομικό μας πολιτισμό».