Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Παραίτηση του αντιδημάρχου Μαρωνείας - Σαπών με σοβαρότατες αιχμές κατά του δημάρχου

Φεύγει και από την παράταξη αλλά παραμένει ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος καταγγέλοντας απαξιωτική συμπεριφορά εις βάρους του από τον Ηλία Ιωαννάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ

Την παραίτησή του από τη θέση του αντιδημάρχου μόλις έξι μήνες μετά την ανάληψη καθηκόντων, καταγγέλλοντας τον δήμαρχο Μαρώνειας – Σαπών Ηλία Ιωαννάκη για απαξιωτική συμπεριφορά, ανακοίνωσε ο Κωνσταντίνος Γολγάκης. Στο κείμενο της παραίτησής του αναφέρεται σε συγκεκριμένα γεγονότα που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση και δηλώνει ότι παραμένει δημοτικός σύμβουλος.

Αναλυτικά η επιστολή του Κων. Γογλάκη:


Μετά από έξι και πλέον μήνες στην θέση του αντιδημάρχου, την οποία εσείς μου αναθέσατε και την οποία υπηρέτησα με όλες μου τις δυνάμεις, το γεγονός που συνέβη τη Δευτέρα 18/07/2011 με υποχρεώνει να ξεκαθαρίσω τη θέση μου απέναντί σας.

Συγκεκριμένα την Δευτέρα 18/07/20111 και ώρα 08:45 με καλέσατε στο γραφείο σας αιφνιδιαστικά και μου δώσατε ρητή εντολή να απευθύνομαι για κάθε εργασία της αρμοδιότητας μου στον υδραυλικό του Δήμου Ιωάννη Μπάμπαλη. Το ανωτέρω γεγονός είναι συνέχεια παρομοίων συμπεριφορών σας απέναντι μου για τις οποίες σας έχω, κατά χρονικά διαστήματα, εκφράσει την πλήρη αντίθεση μου.

ΕΠΕΙΔΗ θεσμικά όργανα για την διοίκηση του Δήμου είναι οι αιρετοί άρχοντες, οι οποίοι χαράσσουν αναπτυξιακή πορεία με βάση το προεκλογικό πρόγραμμα του συνδυασμού και όχι οι υπάλληλοι του Δήμου.

ΕΠΕΙΔΗ οι υπηρεσίες ύδρευσης – αποχέτευσης αποτέλεσαν προεκλογικά την σημαία των θέσεών μας για καλύτερη ποιότητα ζωής όπως αξίζει στους δημότες μας.

ΕΠΕΙΔΗ κύριε δήμαρχε ξεκινήσαμε μαζί πριν από ένδεκα μήνες μία ελπιδοφόρα πορεία για το καλό του τόπου μας και η συνολική σας στάση απέναντί μου έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις αρχές και τις αξίες του ανεξάρτητου συνδυασμού μας..

ΕΠΕΙΔΗ η ενέργεια σας στο πρόσωπό μου και στον θεσμό που μου εμπιστευθήκατε να υπηρετώ είναι απαξιωτική.

Σας υποβάλλω την παραίτησή μου από την θέση του αντιδημάρχου. Σεβόμενος τους ψηφοφόρους για την τιμή που με περιέβαλλαν και ευελπιστώντας ότι η παραίτησή μου θα είναι καθοριστική για την αλλαγή της συμπεριφοράς σας, σας γνωρίζω ότι παραμένω απλός δημοτικός σύμβουλος για να αγωνισθώ για το καλό του τόπου και των πολιτών».

.