Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Έρωτας φουλ και σχέδια (νέου) γάμου για την Πηγή Δεβετζή

«Εδώ και ένα χρόνο βρίσκομαι σε μία από τις καλύτερες περιόδους της ζωής μου. Νιώθω πολύ καλά, γιατί δίνω και παίρνω αγάπη», εξομολογείται η θρακιώτισσα ολυμπιονίκης

             ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ





«Εδώ και ένα χρόνο βρίσκομαι σε μία από τις καλύτερες περιόδους της ζωής μου. Νιώθω πολύ καλά, γιατί δίνω και παίρνω αγάπη»,εξομολογείται η Πηγή Δεβετζή, προσθέτοντας πως δεν αποκλείει τον γάμο και την δημιουργία οικογένειας. Παράλληλα, μιλά για την απόφαση να αφήσει τον αθλητισμό, το πηγαινέλα Αθήνα – Αλεξανδρούπολη και την περιπέτεια με τον πατέρα της που την συντάραξε.
Σε συνέντευξη στο περιοδικό «Εγώ Weekly», η Ολυμπιονίκης δεν κρύβει την επιθυμία της να κάνει οικογένεια. «Θα ήταν ψέματα αν έλεγα πως δεν θέλω. Όμως,δεν κάνω σχέδια γιατί η ζωή δεν ξέρεις πώς τα φέρνει. Κάνει τα δικά της σενάρια.Ζω το σήμερα και ελπίζω τα καλύτερα για το μέλλον», αναφέρει και τονίζει πως θα έλεγε «ναι» σε έναν δεύτερο γάμο: «το ότι έκανα ένα γάμο και χώρισα δεν σημαίνει ότι είμαι κατά του γάμου. Παίζει ρόλο η σχέση που έχεις με τον άνθρωπό σου και, φυσικά, είναι σημαντικό να πιστεύεις ότι με τον σύντροφό σου μπορείς να περάσεις το υπόλοιπο της ζωής σου».

«Νιώθω πολύ καλά και η καθημερινότητά μου είναι εντελώς διαφορετική από τότε που αποχώρησα από τον πρωταθλητισμό», λέει η Πηγή και σημειώνει πως εργάζεται για τον στρατό και μοιράζει τον χρόνο της μεταξύ Αθήνας και Αλεξανδρούπολης, καθώς είναι στο διοικητικό συμβούλιο της ομάδας χάντμπολ της γενέτειράς της.
Επισημαίνοντας πως είναι πολύ δεμένη με την οικογένειά της,η Ολυμπιονίκης περιγράφει την πιο δύσκολη στιγμή της: «ο πατέρας μου αντιμετώπισε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας και χρειάστηκε να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για αρκετό καιρό. Πέρασα πολύ δύσκολα, αλλά, δόξα τω Θεώ, τώρα είναι όλα μια χαρά. Ήταν μεγάλη δοκιμασία, μέσα από την οποία βγήκα πιο δυνατή και,φυσικά, εκτίμησα πάνω από όλα την υγεία. Η υγεία είναι δώρο Θεού».

«Ο σύντροφός μου με στήριξε από την αρχή. Τότε κατάλαβα τι σημαίνει αληθινή αγάπη. Είτε προέρχεται από φίλους, είτε από τον σύντροφό σου.Στα δύσκολα αποκαλύπτονται τα αληθινά συναισθήματα. Στα εύκολα, όλοι είναι δίπλα σου», αναφέρει η Πηγή, που σχεδιάζει να γράψει βιβλίο με τις εμπειρίες της στον αθλητισμό.

Όσο για το τι την φοβίζει περισσότερο;
«Η αρρώστια. Είναι εφιάλτης για μένα. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλος ο κόσμος να έχει υγεία και να είναι πάντα καλά», καταλήγει.


Πηγή:  http://www.star.gr/