Στο εξής, για την έγκριση οποιασδήποτε άδειας λειτουργίας καφέ, μπαρ ή ταβέρνας, οι ανεμοφράκτες, τα σκίαστρα και οι ζαρντινιέρες θα έχουν την έγκριση του Δήμου
ΜΑΘΕΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Tο κανονιστικό πλαίσιο για την εναρμόνιση των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και το ενιαίο αισθητικό πρότυπο που αποφασίζει ο Δήμος, πέρασε την Τετάρτη από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Ξάνθης.
Στο εξής, για την έγκριση οποιασδήποτε άδειας λειτουργίας ή τροποποίησης καταστήματος καφέ, μπαρ ή ταβέρνας που αναπτύσσει τραπεζοκαθίσματα σε μισθωμένους κοινόχρηστους χώρους, οι ανεμοφράκτες, τα σκίαστρα και οι ζαρντινιέρες θα έχουν την έγκριση του Δήμου και ενώ προηγουμένως θα έχουν εγκριθεί από την Επιτροπή Αρχιτεκτονικού Ελέγχου, ώστε να είναι εναρμονισμένα με τις προδιαγραφές που θέτει ο Δήμος.
Όπως ανέφερε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος ΓΙάννης Τσεγγελίδης, ήδη έχουν γίνει διαδοχικές συσκέψεις μεταξύ δήμου, υπηρεσιακών παραγόντων, επιχειρηματιών και αρχιτεκτόνων προκειμένου να καταλήξουν στο τελικό πλάνο. Σύμφωνα με αυτό, οι προδιαγραφές εφαρμόζονται σε όλη την πόλη αλλά με διαφορροποιήσεις ανά περιοχή. Τα βασικά χρώματα που προτείνονται είναι το ανθρακί, το πράσινο, το λαδί και το μπορντώ, κατά περίπτωση, ενώ η πλευρά των επιχειρηματιών έχει ήδη υποσχεθεί
Ανταμπούφης: Δεν λύνουμε το πρόβλημα καταλήψεων, αλλά το αισθητικό
Ο Νίκος Ανταμπούφης που πήρε το λόγο, ανέφερε ότι το αισθητικό σκέλος που αποφασίζει η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής δεν θα πρέπει να δώσει την εντύπωση ότι λύνει το πρόβλημα - το οποίο χαρακτηρίζει βασικό- των υπερβάσεων και των άλλων ζητημάτων που προκύπτουν στους κοινόχρηστους χώρους, ενώ ο Γιάννης Τσεγγελίδης ζήτησε αυτό να κριθεί στην πράξη.
Από την πλευρά του ο Μανώλης Φανουράκης ζήτησε να απαγορεύονται οι πόρτες σε αυτού του είδους τις κατασκευές καθώς επίσης και η στήριξη του σκίαστρου με σταθερή κατασκευή.
Συστάσεις για τις υπερβολικές διαφημίσεις
Από τη Δημοτική Κοινότητα Ξάνθης, όπου πέρασε προηγουμένως και εγκρίθηκε το θέμα, υπήρξε η παρατήρηση να μην γίνουν οι ανεμοφράκτες χώροι υπερβολικής διαφήμισης. Όπως κατέστη σαφές στο κανονιστικό πλαίσιο προβλέπεται ότι η εγκριση της ΕΠ.Α.Ε. θα συμπεριλαμβάνει και την πιθανή παρουσία επιγραφών ή διαφήμισης στα υαλοπετάσματα, ενώ ο Χρήστος Μούρκας ανέφερε ότι ως υπαίθρια διαφήμιση, αυτή πρέπει -ούτως ή άλλως- να εγκρίνεται από το Δήμο.
Δύο θέσεις για τουριστικά λεωφορεία στην Πεσόντων
2 επιπρόσθετες θέσεις στάσης για Τουριστικά λεωφορεία στην οδό Πεσόντων (παραπλεύρως δημοτικής αγοράς) αποφασίστηκε να δοθούν από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής στην ίδια συνεδρίαση, αφού οι ανάγκες των αστικών έχουν μειωθεί. Επίσης εγκρίθηκε μια θέση φορτωεκφόρτωσης, στην Αν. Δημητρίου, έναντι του 1ου Γυμνασίου.
Από την πλευρά του Γιάννη Τσεγγελίδη σχολιάστηκε ότι όσες θέσεις και αν εγκρίνει η επιτροπή, αν δεν απομακρυνθούν τα αυτοκίνητα των καταστηματαρχών, το πρόβλημα δεν θα δοθεί.
Πηγή: http://www.xanthipress.gr/