Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Μετακόμισε στο Λος Αντζελες η Δέσποινα Μοίρου

Η θελκτική θρακιώτισσα ηθοποιός μιλά για τις ευκαιρίες που της ανοίχτηκαν στην άλλη άκρη του Ατλαντικού και για την νέα της αγάπη

              ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;




Η ηθοποιός που ζει μόνιμα στο Λος Άντζελες, μιλά για τις ευκαιρίες που της ανοίχτηκαν στην άλλη άκρη του Ατλαντικού και για την νέα της αγάπη.

Η θελκτική Θρακιώτισσα, Δέσποινα Μοίρου, είναι πλέον μόνιμη κάτοικος Λος Άντζελες κι έχει τον δικό της ατζέντη - πράγμα που όπως διαβάζουμε στην Real life, αποτελεί προϋπόθεση για καριέρα στην Αμερική. Αυτό το διάστημα μάλιστα, ετοιμάζεται να παίξει σε μια ταινία θρίλερ, τα γυρίσματα της οποίας θα ξεκινήσουν στην Νέα Υόρκη.

/

Μπορεί ο ατζέντης της να μην την πιέζει να διορθώσει την προφορά της, της επισημαίνει όμως, συνεχώς να χάσει κιλά. "Μαλώνω με τον ατζέντη μου γιατί η τάση στην Αμερική είναι να είσαι αδύνατη σε σημείο άρρωστο... Για έναν ρόλο θα το έκανα, αλλά όχι στη ζωή μου. Είμαι μεσογειακή. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν έχω κόψει ακόμα το τσιγάρο γιατί μ' αρέσει, αλλά πραγματικά έχω ηρεμήσει και σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο, γιατί είναι καθαροί και σ' αυτά που σου λένε και στις οικονομικές συναλλαγές", αναφέρει χαρακτηριστικά η Δέσποινα.

/

"Εγώ σκέφτομαι με την καρδιά κι ερωτεύομαι με το μυαλό. Για να ερωτευθώ έναν άντρα, πρέπει να με ενθουσιάσει το μυαλό του. Αν δεν έχει προσωπικότητα, δεν μπορεί να με μαγέψει, όσο ωραίος κι αν είναι... Είναι Αμερικάνος, αλλά όχι νεαρός. Μου αρέσουν οι πιο ώριμοι άντρες...", δηλώνει μιας και ζει τις πρώτες ημέρες του έρωτά της, αποφεύγοντας όμως να πει λεπτομέρειες.