Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

To Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜ-Θ στο πλευρό των ταξιτζίδων

Ενέκρινε ομόφωνα ψήφισμα του σωματείου τους

ΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΛΑΒΕ ΣΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ;


Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011 η εξ αναβολής συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης στην Κομοτηνή. Το Περιφερειακό Συμβούλιο που συνεδρίασε απόντος του Περιφερειάρχη, ο οποίος εκείνη την ώρα είχε συνάντηση με τον Υφυπουργό αρμόδιο για θέματα Τουρισμού κ. Νικητιάδη για το θέμα της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Αλεξανδρούπολης, γνωμοδότησε μεταξύ άλλων θεμάτων κατά πλειοψηφία θετικά στην πρόταση για την «Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) του Ειδικού Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης (Ε.Π.Χ.Σ.Α.Α.) για τις υδατοκαλλιέργειες» καταθέτοντας σειρά προτάσεων προκειμένου να καθοριστεί σαφώς το πλαίσιο αλλά και η προοπτική αξιοποίησης των συγκριτικών αναπτυξιακών δυνατοτήτων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης. Τα μέλη του Συμβουλίου που ενέκριναν τις προτάσεις επεσήμαναν επίσης την ανάγκη αυτές να γίνουν αποδεκτές από το αρμόδιο Υπουργείο και προς τούτο θα υπάρξουν συναντήσεις και επαφές του Περιφερειάρχη και του Θεματικού Αντιπεριφερειάρχη στην Αθήνα.

Το Συμβούλιο ακόμη ενέκρινε κατά πλειοψηφία την πρόσληψη 35 υπαλλήλων Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου -οκτάμηνης σύμβασης- για την κάλυψη αναγκών της Περιφέρειας. Η διαδικασία πρόσληψης των συμβασιούχων, ο αριθμός των οποίων εγκρίθηκε από το αρμόδιο Υπουργείο, θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν 2190\94(ΑΣΕΠ).

Επίσης, το Συμβούλιο ενέκρινε ομόφωνα την λύση και εκκαθάριση του Νομικού Προσώπου Ιδιωτικού Δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.) μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα / Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρίας, ήτοι Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) με την επωνυμία «ΕΒΡΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ», και μεταφορά-κατάταξη του προσωπικού του στην Περιφέρεια Α.Μ.Θ.

Τέλος, στο Συμβούλιο παρέστησαν και μίλησαν εκπρόσωποι των ιδιοκτητών ταξί από ολόκληρη την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης οι οποίοι αντιτίθενται στους όρους ανοίγματος του επαγγέλματός τους και ζήτησαν την στήριξη του Συμβούλιου στον διεκδικητικό αγώνα τους. Τα μέλη του Συμβουλίου ομόφωνα ενέκριναν το ψήφισμα του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ των ιδιοκτητών ταξί δεσμεύοντας το προεδρείο να το αποστείλει αρμοδίως.

Ακολουθεί το κείμενο του ψηφίσματος







ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΑΞΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ



ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ





Το ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ διαμαρτύρεται ενάντια στην παράλογη πρόθεση του Υπουργού Μεταφορών κ. Ιωάννη Ραγκούση για την πλήρη απορρύθμιση του τρόπου λειτουργίας του ταξί και της ισοπέδωσης του κλάδου.

Εδώ και πολλούς μήνες η Ομοσπονδία των Ιδιοκτητών Ταξί και Αγοραίων σε συνεννόηση με την τότε ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών, κ. Δημήτρη Ρέππα, κατέληξαν επί της αρχής σε ένα προσχέδιο Προεδρικού Διατάγματος, το οποίο απελευθέρωνε το επάγγελμα κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα δημιουργώντας παράλληλα ένα πλαίσιο που επιτύγχανε:

• ασφαλές εργασιακό περιβάλλον για τους ιδιοκτήτες (παλιούς και νέους)

• υψηλής ποιότητας μεταφορικής υπηρεσίας προς τους πολίτες

• αναβάθμιση του κύρους του επαγγέλματός μας και εξίσωση των υπηρεσιών μας με αυτές των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών



Ο νέος όμως υπουργός Μεταφορών, κ. Ιωάννης Ραγκούσης, αποφάσισε πως δεν επιθυμεί να υπογράψει το Προεδρικό Διάταγμα για την απελευθέρωση των ταξί που είχε συντάξει ο προκάτοχός του, λέγοντας πως στο πλαίσιο του Ν. 3919/2011 «Αρχή της επαγγελματικής ελευθερίας, κατάργηση αδικαιολογήτων περιορισμών στην πρόσβαση και άσκηση των επαγγελμάτων», η απελευθέρωση του ταξί είναι ήδη εν ισχύ, χωρίς το υπουργείο να προσδιορίσει τους τρόπους, με τους οποίους κάποιος θα απευθύνεται στην Περιφέρεια, προκειμένου να αποκτά άδεια ταξί, ή τους όποιους περιορισμούς. Η ασυνέπεια του ίδιου του κ. Ραγκούση και η ασυνέχεια της πολιτικής του Υπουργείου φέρνουν τον κλάδο του ταξί ένα βήμα πριν τον αφανισμό, καταστρέφοντας παράλληλα πολλούς μήνες συνεργασίας και μελέτης τεχνοκρατών του Υπουργείου και συναδέλφων αυτοκινητιστών, που δημιουργούσαν ένα περιβάλλον εργασίας με βάση τις ρεαλιστικές ανάγκες, τις πραγματικές συνθήκες και την ευρωπαϊκή εμπειρία.

Η μόνη αντίδρασή μας είναι ένα βροντερό ΟΧΙ στον αφανισμό του κλάδου μας. Η 24ωρη απεργία της Τετάρτης, 6ης Ιουλίου 2011, είναι μόνο η αρχή.
 
.