Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Ωχ! Αρχισαν τα όργανα: παρέμβαση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και για τα ταξί σε βάρος του Ραγκούση

Μετά από την παρέμβαση των 28 για εθνική ενότητα, 21 ζητούν αλλαγές και σε αυτό το νομοσχέδιο εκδηλώνοντας εσωκομματική αντιπολίτευση

ΠΟΙΑ ΘΡΑΚΙΩΤΙΚΗ
ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ;


Ακόμη μία παρέμβαση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ εκδηλώθηκε σήμερα. Αυτή τη φορά από 21 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που με επιστολή τους προς τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Ραγκούση, ζητούν να προβεί σε αλλαγές στο νομοσχέδιο για τα ταξί, με αφορμή την συζήτηση στον αρμόδιο ΚΤΕ του κόμματος.

Τη συγκεκριμένη επιστολή υπογράφουν οι βουλευτές: Γιάννης Αμοιρίδης, Σάββας Εμινίδης, Αλέξανδρο Αθανασιάδης, Χρήστος Μαγκούφης, Δημήτρης Καρύδης, Νίκος Ζωίδης, Γιάννης Μιχελογιαννάκης, Βασίλης Κεγκέρογλου, Σπυροπάνος Μαργέλης, Γιάννης Βλατής, Τάσος Σιδηρόπουλος, Γιάννης Βούρος, Παύλος Στασινός, Γιώργος Φραγγίδης, Δημήτρης Κουσελάς, Αργύρης Λαφαζάνης, Ελένη Τσιαούση, Χρύσα Αράπογλου, Τάκης Αντωνακόπουλος, Ηλίας Θεοδωρίδης και Γιώργο Παπαμανώλης.

Οι 21 βουλευτές προτείνουν μεταξύ άλλων:

- Να εκδοθούν νέες άδειες σε ποσοστό 5%-7% επί των υπαρχόντων πανελλαδικά στο πρώτο εξάμηνο από την εφαρμογή του νέου νόμου, ώστε να διαμορφωθεί πλήρης εικόνα της νέας κατάστασης που θα διαμορφωθεί, με την συνεκτίμηση των νέων δεδομένων (αριθμητικών, χωροταξικών, κυκλοφοριακών κλπ. )

-Η αντικειμενικοποίηση της τιμής μιας νέας άδειας, που δίνει τη δυνατότητα στο κράτος:

Α. να εισπράξει τους φόρους (φόρο μεταβίβασης και Φ.Π.Α.) από κάθε παροχή νέας άδειας ή από οποιαδήποτε μεταβίβαση άδειας ή

Β. αντί για την υποχρέωση της απόσβεσης της άυλης αξίας των υπαρχουσών αδειών, να δημιουργηθεί εθνικό δημοπρατήριο αδειών, ώστε με εκκίνηση την ορισθείσα αντικειμενική τιμή, να αποζημιώνεται ο παλιός ιδιοκτήτης και το επιπλέον ποσό να εισπράττεται από το κράτος.

-Το παράβολο έκδοσης νέας άδειας ταξί να ορισθεί σε ύψος περίπου 40.000 ευρώ όπως ο κ. Ραγκούσης πρότεινε στην Κ.Ο. του στην προηγούμενη συνεδρίαση του Κ.Τ.Ε.

Με τον τρόπο αυτό υποστηρίζουν ότι το κράτος θα έχει αυξημένα έσοδα και αποφεύγονται περιπτώσεις κατά τις οποίες ο οποιοσδήποτε θα αγοράσει μία άδεια να χρησιμοποιεί το όχημά του για προσωπική χρήση και να απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας, εισφορές για όχημα μεγαλύτερο των 2.000cc, αντικειμενικά φορολογικά κριτήρια κ.α.

- Για τα ειδικά μισθωμένα οχήματα τονίζουν ότι πρέπει να υπάρξει:

Α. Αντικειμενικοποίηση της αξίας

Β. ορισμός τυπικών και ειδικών προσόντων του κατόχου της άδειας

Γ. δυνατότητα πρόσβασης στον κλάδο και των σημερινών ιδιοκτητών ταξί με αντικατάσταση του οχήματος και της άδειας σε συγκεκριμένο χρόνο

Δ. Διαχωρισμός από τα κοινά ταξί με ορισμό του αριθμού των θέσεων του οχήματος χωρίς τον οδηγό.

.