Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Ντοκουμέντο: όλη η διαταγή πληρωμής που εκδόθηκε κατά της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ Ροδόπης

Το κόμμα υποχρεώνεταινα καταβάλει στον ιδιοκτήτη του ακινήτου όπου στεγάζεται στην κεντρική πλατεία Κομοτηνής τα ενοίκια δύο ολόκληρων χρόνων που του χρωστάει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΛΗΡΟ ΤΟ
4ΣΕΛΙΔΟ ΔΙΚ. ΕΓΓΡΑΦΟ

Ο enikos αποκαλύπτει την δικαστική απόφαση -διαταγή πληρωμής με την οποία η Νομαρχιακή Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ στην Ροδόπη υποχρεώνεται να καταβάλει στον ιδιοκτήτη του ακινήτου που στεγάζεται τα 24 ενοίκια που χρωστάει. " Μου ήρθαν μαζεμένοι οι λογαριασμοί της ΔΕΗ των τελευταίων δύο ετών και πήγα να πάθω εγκεφαλικό" αποκαλύπτει στον eniko ο Σταμάτης Κιουτσούκης, ο ιδιοκτήτης του ακινήτου που φιλοξενεί τη Νομαρχιακή Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ.

"Στα χρήματα που μου χρωστάνε δεν υπολογίζω και τα 5.000 ευρώ που πλήρωσα στην εφορία για τα μισθώματα που ακόμα δεν έχω λάβει". Τον κύριο Κιουτσούκη επιβεβαίωσε με δραματικό τρόπο ο γραμματέας της Νομαρχιακής Γιώργος Μανανάς, πριν λίγες εβδομάδες, στην Εθνική Συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ όπου αποκάλυψε ότι : "Με κυνηγάνε οι δικαστικοί κλητήρες και δεν μου δίνουν φορολογική ενημερότητα. Λεφτά θα μου δώσετε να πληρώσουμε σύντροφοι;"


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΓΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ