Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Ο Δήμος Ξάνθης τίμησε Β. Στυλιανίδου και Γ. Μενεσίδη

Σε μια λιτή τελετή που διοργανώθηκε το πρωί, τιμήθηκε η επί σειρά ετών πρόεδρος του Γηροκομείου Ξάνθης και ο εικαστικός Γιάννης Μενεσίδης

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ


Την καταξιωμένη και επί σειρά ετών πρόεδρο του Γηροκομείου Ξάνθης, γνωστή για το έργο και την προσφορά της, κα Βιβή Στυλιανίδου καθώς και τον επίσης γνωστό για το έργο και τη συνδρομή του στην προώθηση της τοπικής πολιτιστικής κληρονομίας εικαστικό κο Γιάννη Μενεσίδη τίμησε ο δήμος Ξάνθης.

Σε μια λιτή τελετή που διοργανώθηκε το πρωί της Πέμπτης στο δημαρχείο του δήμου Ξάνθης, ο δήμαρχος κος Μιχάλης Στυλιανίδης δώρισε τόσο στην κα Στυλιανίδου όσο και στον κ. Μενεσίδη το χρυσό μετάλλιο της πόλης, ως ένδειξη τιμής για την προσφορά τους στην πόλη της Ξάνθης.   

«Προσπαθώ μέσα από τη ζωγραφική που αγαπώ να αποδώσω ότι έχει σχέση με την περιοχή μου. Η αναγνώρισή αυτή ανήκει σε όλους μας, κανείς δεν είναι μόνος του, κουβαλάει από πίσω του πολλούς ανθρώπους και εμείς σήμερα βλέπετε ότι αναπνέουμε τον αέρα των προηγούμενων από εμάς»ανέφερε ο κος Μενεδίσης για να καταλήξει στο ότι «είναι συλλογική μνήμη αυτή η αναγνώριση και όχι τόσο προσωπική».

Από τη μεριά της η κα Στυλιανίδου, φανερή συγκινημένη επισήμανε μεταξύ άλλων πως «το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι να βραβεύεσαι από την πόλη στην οποία ζεις και έδωσες χρόνια από τη ζωή σου. Είναι διαφορετικό του δήμου μας το μετάλλιο και για αυτό σήμερα είμαι τόσο συγκινημένη. Έχω αγαπήσει την πόλη αυτή και τον κόσμο που έχω δίπλα μου και ας μην έχω γεννηθεί σε αυτή την πόλη».