Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Ο Ντόλιος προσέλαβε τον γραμματέα του ΠΑΣΟΚ Μ. Καρχιμάκη στο... υπουργείο Υποδομών!

Με τη λήξη της βουλευτικής του θητείας, ο πρώην υπάλληλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας θα υπάγεται στις υπηρεσίες του κυρίου Ρέππα

ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ Ο ΕΒΡΙΤΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ;



Έναν ακόμη υπάλληλο απέκτησε το υπουργείο Υποδομών, καθώς μεταφέρθηκε στις υπηρεσίες του ο γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ, κ. Μιχ. Καρχιμάκης – και πρώην υπάλληλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας.

Ο πρώην υφυπουργός εντάχθηκε στο οργανόγραμμα του υπουργείου Υποδομών, έπειτα από την εφαρμογή του Ν.3717/2008, με τον οποίο μετατάσσονται σε φορείς του Δημοσίου οι εργαζόμενοι της πάλαι ποτέ Ολυμπιακής Αεροπορίας.

Ο κ. Καρχιμάκης «οφείλει να παρουσιασθεί για ανάληψη υπηρεσίας με τη λήξη της θητείας του ως βουλευτή, για οποιοδήποτε λόγο», αναφέρεται στο κείμενο της απόφασης (ΦΕΚ Γ’ 169/2011).

Ο γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ μεταφέρθηκε σε «συνιστώμενη προσωποπαγή θέση, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, εκπαιδευτικής βαθμίδας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και ειδικότητας Διοικητικού − Οικονομικού».

Η μετάταξη του κ. Καρχιμάκη εγκρίθηκε ύστερα από γνωμοδότηση αρμόδιας επιτροπής, η οποία είχε συσταθεί τον Ιανουάριο του 2010 με απόφαση του υπουργού Υποδομών, κ. Δημ. Ρέππα, με αντικείμενο τη διεκπεραίωση των αιτήσεων των εργαζομένων της Ολυμπιακής.

Την απόφαση πρόσληψης του κ. Καρχιμάκη στο υπουργείο Υποδομών, υπογράφουν ο κ. Ρέππας και οι υφυπουργοί Οικονομικών, κ. Φιλ. Σαχινίδης και Εσωτερικών, κ. Γ. Ντόλιος, λόγω της συναρμοδιότητας που προβλέπει ο εν λόγω νόμος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατ’ αντίστοιχο τρόπο μεταφέρθηκε από την πρώην Ολυμπιακή στην ΕΘΕΛ – από όπου, πάντως, μετατάσσονται εκατοντάδες εργαζόμενοι προς άλλους φορείς του Δημοσίου - η πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Αθήνας και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, κυρία Στάβυ Σαλουφάκου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ν.3717/2008 αποτέλεσε έμπνευση του πρώην υπουργού της ΝΔ, κ. Κ. Χατζηδάκη, προκειμένου να μεταβιβασθεί η Ολυμπιακή, δίχως να υπάρχουν απολύσεις εργαζομένων, καθώς προβλέπει την μεταφορά τους στο στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα. Το κόστος του συγκεκριμένου προγράμματος εκτιμάται ότι θα φτάσει συνολικά θα στοιχίσει 1,4 δισ. ευρώ.


Πηγή:  http://www.tovima.gr/