Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Επί τάπητος η κυκλοφοριακή μελέτη του δήμου Ξάνθης

Έγινε η πρώτη συνάντηση του μελετητικού γραφείου με φορείς της περιοχής….


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ 
ΟΛΟ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ



 Η πρώτη επαφή του μελετητικού γραφείου που έχει αναλάβει την εκπόνηση της κυκλοφοριακής μελέτης του δήμου Ξάνθης με φορείς της πόλης πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης, σε αίθουσα του δημοτικού ωδείου Ξάνθης.


Οι φορείς κλήθηκαν να καταθέσουν τις προτάσεις τους στο μελετητικό γραφείο, για την κυκλοφοριακή μελέτη, οι οποίες όπως ειπώθηκε να ληφθούν σοβαρά υπόψη. Ωστόσο, ήδη το γραφείο έχει ετοιμάσει ένα προσχέδιο της μελέτης, η οποία όταν ολοκληρωθεί θα κατατεθεί με τη μορφή «σεναρίων» στο δημοτικό συμβούλιο, προς έγκριση.

Το ζήτημα της Κεντρικής Πλατείας της πόλης, και τα δεκάδες κυκλοφοριακά προβλήματα που αυτή έχει προκαλέσει στην κίνηση εντός της Ξάνθης, ήταν από τις κυρίαρχες επισημάνσεις που κατατέθηκαν στο γραφείο από πλευράς των φορέων, με το γραφείο να απαντά πως «η μελέτη δεν έχει καμία σχέση με την πλατεία. Όπως και να ήταν η πλατεία πάλι θα γινόταν η μελέτη». Παράλληλα, ζητήθηκε από το γραφείο να προσδιορίσει την έκταση της κυκλοφοριακής μελέτης, η οποία όπως αναφέρθηκε αφορά όλο τον αστικό ιστό της πόλης.

Χαρακτηριστική ήταν η αντίδραση του καθηγητή κ. Στεφανή, ο οποίος συνέταξε την κυκλοφοριακή μελέτη του ’94 για την πόλη της Ξάνθης και ο οποίος αναφερόμενος στην Κ. Πλατεία της Ξάνθης είπε πως αυτή έχει δημιουργήσει το μεγαλύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη της Ξάνθης,διοχετεύοντας το πλήθος των οχημάτων προς την οδό Βενιζέλου, εξηγώντας πως «είμαστε τυχεροί που δεν έχει γίνει κάποιο ατύχημα μέχρι στιγμής και αυτό οφείλεται καθαρά στον νόμο των πιθανοτήτων».

Οι απόψεις που θα κατατεθούν θα τεθούν σοβαρά υπόψη από το γραφείο, όπως τουλάχιστον αναφέρθηκε, ωστόσο δεν θα καθορίσουν αυτές τη μελέτη και την τελική της μορφή. Πέραν της πλατείας και των προβλημάτων που αυτή έχει δημιουργήσει στην πόλη της Ξάνθης, οι φορείς έθεσαν στο τραπέζι της συζήτησης τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, και το πώς θα συμπεριληφθούν αυτά στη μελέτη, οι χώροι στάθμευσης, η έκταση της μελέτης και τα σημεία εκτός του αστικού ιστού της πόλης, τα οποία μπορούν να χαρακτηριστούν κομβικά για την κυκλοφορία εντός της πόλης, όπως οι οδικοί είσοδοι στην Ξάνθη.