Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Μια γεμάτη πάθος νύχτα με την Πάολα

Εμφανίστηκε προχθές στην Αλεξανδρούπολη, ξανάρχεται το προσεχές Σαββατοκύριακο στην Θράκη για να εμφανιστεί στην Ξάνθη και εμείς σας αποκαλύπτουμε τις ιδιωτικές στιγμές που έζησε πρόσφατα στο κρεβάτι ενός blogger, που έσπευσε όμως να τις δημοσιοποιήσει 

      ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ



Η «κρετίνικη» φύση μου, μού υπαγόρευε εδώ και καιρό να κάνω κάτι από τα παλιά κάφρικα posts που αρμόζουν σε έναν ελεεινό μπλόγκερ όπως η αφεντιά μου κι έτσι σήμερα που είναι και πιο χαλαρή η μέρα μου, αποφάσισα να προβώ σε σοκαριστικές αποκαλύψεις που θα συζητηθούν.

Παρένθεση: (Τέτοια ανάρτηση δε γινόταν να ανέβει στο site που εργάζομαι και δεν έχει να κάνει με λογοκρισία. Έχω το ακαταλόγιστο από το αφεντικό μου το οποίο με υπερπροστατεύει σε πολλές περιπτώσεις που της υπέδειξαν να με σκίσει και με κάλυψε, αλλά επειδή σήμερα είναι «χοντρό» το θέμα, δε θα το παίξω μάγκας με τις πλάτες της).

Πάολα: Το πρόσωπο των τελευταίων ημερών. Η γυναίκα σύμβολο της σημερινής Ελλάδας. Η προστάτιδα της πανίδας. Το κορίτσι λάστιχο. Η γυναίκα που είχε την τύχη να κοιμηθεί μαζί μου. Ιδιωτικές στιγμές που χάρη στον αλτρουισμό μου έγιναν δημόσιες: 











Πηγή: 
http://www.drseeng.com/