«Μας έµαθαν και µας προτιµούν», αναφέρει ο τίτλος των "Νέων" στην Θρακιώτικη εταιρεία, στο αφιέρωμα για τις ντόπιες επιχειρήσεις που σπάνε τα μονοπώλια των πολυεθνικών
ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ;
«Κρατάµε ζωντανή την οικογενειακή παράδοσή µας στα αναψυκτικά!», λέει από την πλευρά του ο Γιάννης Μιχαηλίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύµβουλος της επιχείρησης «Εσπέρια», που λειτουργεί στην Ανθεια του Εβρου, µε 22 υπαλλήλους ως προσωπικό. Παράγει ετησίως ένα εκατοµµύριο φιάλες του 1,5 λίτρου και ισάριθµες των 250 ml, που διαθέτει σε όλη τη Θράκη, µε δικό της δίκτυο και αντιπροσώπους.
«Την ξεκίνησε ο πόντιος στην καταγωγή πατέρας µου, που αµέσως µετά τον πόλεµο, στα τέλη της δεκαετίας του ‘40, έστησε το µικρό εργαστήριο παραγωγής γκαζόζας στην Αλεξανδρούπολη. Το 1965, το ανέλαβα εγώ. ∆εκαπέντε χρόνια µετά, επεκτείναµε τις εγκαταστάσεις µας, µεταφερθήκαµε έντεκα χιλιόµετρα εκτός πόλεως, σε έναν χώρο 1.700 τετραγωνικών, µε σύγχρονα µηχανήµατα. Εκτοτε επενδύουµε συνεχώς σε εξοπλισµό. ∆εν σταµατάµε, έστω κι αν έχουµε χτυπηθεί από τους µεγάλους του κλάδου. Ηταν 1.200 τα εργοστάσια αναψυκτικών στην Ελλάδα το 1965, κυρίως οικογενειακά. Σήµερα είµαστε µετρηµένοι στα δάχτυλα. Στην περιοχή µας, µόνον άλλη µία µικρή µονάδα λειτουργεί, στην Ορεστιάδα…», επισηµαίνει.
Οπως και να ‘χει, κάτοικοι και επισκέπτες της περιοχής ξέρουν πλέον και προτιµούν τις πορτοκαλάδες, λεµονάδες, βυσσινάδες, κόλες, γκαζόζες και σόδες µε τη θρακιώτικη φίρµα, υποστηρίζει. «Αυτό θέλουµε και εµείς από τους καταναλωτές: να διαλέγουν συνειδητά τα ντόπια προϊόντα. Τα δικά µας είναι και πιο φρέσκα στο ποτήρι, γιατί δεν χάνουν τη φρεσκάδα τους κατά τη µεταφορά. Εδώ βγαίνουν, εδώ καταναλώνονται, κι αυτό είναι το ατού µας…», συµπληρώνει.
Πηγή: http://www.tanea.gr/